مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

رونمایی کوپه پرقدرت لکسوس LC500

آنها که سن و سالشان کمی بیشتر است احتمالا مدل اولیه کوپه لوکس و گران قیمت لکسوس SC را خوب به یاد می آورند. حالا خبر خوشحال کننده برای این گروه آن است که مدل جایگزین اتومبیل یاد شده از راه رسیده است.

hhhhh1.jpg8

این ماشین لکسوس LC نام دارد؛ یک کوپه پرچمدار که آمده تا با محصولات بی ام و و مرسدس رقابت کند و اگر بخواهیم در چند کلمه آن را توصیف کنیم می توانیم بگوییم که پرچمدار تازه لکسوس است و بس.

این خودرو که برمبنای مدل مفهومی LF-LC ساخته شده (که چند سال پیش در نمایشگاه خودروی آمریکای شمالی رونمایی شد) بسیاری از خصوصیات و امکانات آن را در خود جای داده است.

hhhhh1.jpg3

لکسوس LC500 به یک موتور 8 سیلندر مجهز گردیده که 467 اسب بخار قدرت دارد و گشتاورش نیز برابر با 527 نیوتن متر اعلام گردیده است. این خودروی زیبا صفر تا صد را ظرف تنها 4.5 ثانیه پر می کند و به یک جعبه 10 دنده خودکار مجهز شده که طبق ادعای شرکت سازنده سرعتی برابر با مدل های دو کلاچه را برای راننده به ارمغان می آورد.

hhhhh1.jpg2

قیمت این محصول هنوز هم اعلام نشده است اما با در نظر داشتن ابعاد این وسیله نقلیه، موتور قدرتمندش و تجهیزات و امکانات در نظر گرفته شده برای آن، می توان حدس زد که زیاد هم ارزان نخواهد بود.

hhhhh1

لکسوس در واقع این ماشین را برای رقابت با مرسدس SL و سری 6 بی ام و معرفی کرده است و در نتیجه می توان انتظار داشت که قیمت پایه خودروی جدیدش شش رقمی (با احتساب واحد دلار) باشد. این ماشین از سال آینده و به عنوان خودروی سال 2017 میلادی به بازار عرضه می شود.

hhhhh1.jpg10

hhhhh1.jpg6

hhhhh1.jpg5

hhhhh1.jpg7

hhhhh1.jpg1