مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

مردی ادعا می‌کند که گوشی آیفون‌اش خودبه‌خود آتش گرفت

مردی ادعا می‌کند که گوشی آیفون در جیب شلوارش ناگهان آتش گرفت.

شنیدن خبر آتش گرفتن خودبه‌خودی گوشی‌های موبایل چیز تازه‌ای نیست؛ در واقع از وقتی که باتری گوشی‌ها یون لیتیومی شده، این اتفاق بارها افتاده است.

باتری‌های یون لیتیوم طوری هستند که در صورت خراب شدن، احتمال باد کردن و ترکیدن آن‌ها زیاد است. اخیرا هم مردی این خبر را منتشر کرده که گوشی آیوفن‌اش در جیب شلوارش آتش گرفته است.

شنیدن خبر آتش گرفتن خودبه‌خودی گوشی‌های موبایل چیز تازه‌ای نیست؛ در واقع از وقتی که باتری گوشی‌ها یون لیتیومی شده، این اتفاق بارها افتاده است.

او که خودش را به اسم «راکی» (Rocky) معرفی کرده، در تعریف ماجرا به شبکه‌ی WSBTV گفت که در پارکینگ عمومی فروشگاه Home Depot در حال گذاشتن وسایل داخل ماشین‌اش بوده که متوجه می‌شود دود از جیب شلوارش بلند شده است. او متوجه شد که گوشی‌اش آتش گرفته و تنها کاری که به فکرش رسید این بود که شلوارش را در بیاورد و سریع در گوشه‌ای پناه بگیرد، چون فکر می‌کرد که ممکن است منفجر شود. اما گوشی فقط در جیب شلوار آتش گرفت و سوخت.

خوشبختانه بدن این مرد آسیبی ندیده و باعث تعجب است که این مرد قصد ندارد از این بابت از شرکت اپل شکایت کند؛ چون معمولا در چنین مواقعی این کار را می‌کنند.

راکی می‌گوید که گوشی موبایل خود را از یک فروشگاه معتبر خریده و اپل اعلام کرده که در حال پیگیری و بررسی موضوع است.