مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

کمپانی LeEco احتمالاً 80 درصد کارمندان خود در آمریکا را اخراج خواهد کرد

شاید برای تمام افرادی که امروز در آمریکا راهی محل کار خود در کمپانی LeEco هستند خبر ناخوشایند این باشد که گفته می شود این کمپانی فناوری چینی قصد دارد 80 درصد نیروی انسانی خود در آمریکا را اخراج کند. شبکه CNBC اظهار کرد که بر اساس اخبار فاش شده، کارمندان این کمپانی در آمریکا به جلسه ای گروهی در سالن Town Hall Metting سن دیاگو دعوت خواهند شد تا تغییرات و تعدیل نیرو در آنجا مورد بحث قرار گیرد.
در پایان این اقدامات تعداد کارمندان LeEco در آمریکا از بیش از 500 کارمند فعلی به 60 کارمند تقلیل خواهد یافت. در خبرها همچنین آمده است که مدیرعامل این کمپانی روز یکشنبه و یک ماه پس از آنکه LeEco به خرید کمپانی تولیدکننده تلویزیون، Vizio، به مبلغ دو میلیارد دلار ابراز تمایل کرده بود، از سمت خود استعفا داد.
بعلاوه، LeEco قصد دارد مجموعه محتوای چینی خود را در اختیار مصرف کنندگان آمریکایی قرار دهد و به سرمایه گذاری خود در پروژه خودروی الکتریکی فارادی فیوچر ادامه دهد. با ارایه ی این محتوا، LeEco، در واقع می خواهد سرویس استریمینگ خود را در مقابل نتفلیکس و آمازون معرفی کند.
کمپانی LeEco همچنین نسبت به فروش ساختمان های خود در سیلیکون ولی مبادرت کرده و بر اساس شنیده ها ماه گذشته در پرداخت حقوق کارمندان خود در آمریکا تاخیر داشته است. این کمپانی چند ماهی است که با مشکلات مالی مواجه است که با توجه به کیفیت خوبی که اسمارت فون ها، تلویزیون ها و سایر محصولات این کمپانی در قبال قیمت تعیین شده به کاربران ارایه می دهند می تواند بسیار جای تاسف باشد. اما شاید این سرنوشت را بتوان به سوء مدیریت و سرمایه گذاری های سنگین این کمپانی نسبت داد.

منبع: تک شات