مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

فروش ویژه پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس هواوی در ایران با هدایای ویژه برای اولین خریداران

طبق شنیده‌ها هواوی موبایل ایران قصد دارد گوشی‌های پی 10 و پی 10 پلاس را چهارم و پنجم اردیبهشت‌ماه به همراه جوایزی ویژه برای اولین خریداران عرضه کند.

پرچم‌داران هواوی P10 و P10 Plus که در نمایشگاه MWC بارسلون اسفندماه رونمایی شدند سرانجام رسماً وارد بازار کشورمان شده‌اند. هواوی قصد دارد این دو گوشی را در تاریخ 4 و 5 اردیبهشت‌ماه از طریق دیجی کالا به فروش برساند. گفته می‌شود به اولین خریداران این گوشی‌ها هدایایی ویژه‌ای نیز به شرح زیر اهدا خواهد شد:

هواوی پی ۱۰پلاس: سری اول خریداران یک دستگاه ساعت هوشمند Watch 1 به همراه CarFi، سری دوم دستبند هوشمند TalkBand B3 به همراه CarFi و سری سرم Fit Metis به همراه CarFii دریافت خواهند کرد.

هواوی پی ۱۰: سری اول خریداران یک ساعت هوشمند Watch 1، سری دوم یک دستگاه TalkBand B3 و سری سوم یک دستبند Fit Metis دریافت خواهند کرد.

البته این هدایا هنوز به صورت رسمی توسط هواوی تأیید نشده‌اند.

گفتنی است هواوی پی 10 و پی 10 پلاس به همراه گارانتی رسمی هواوی سرویس (حامی) همین حالا هم در بازار کشورمان با قیمت دو میلیون و ۱۳۵ هزار تومان برای P10 64GB و دو میلیون و ۴۵۰ هزار تومان برای P10 Plus 128GBB به فروش می‌رسند. اما باید منتظر ماند و دید هواوی چه قیمتی برای فروش ویژه و همراه با هدیه این دو گوشی تعیین خواهد کرد.

از جمله مشخصات پی 10 و پی 10 پلاس می‌توان به بدنه فلزی، دوربین دوگانه 12+20 مگاپیکسلی لایکا، تراشه Kirin 960، رابط کاربری EMUI 5.1 با اندروید 7.0 و صفحه‌نمایش‌های 5.1 اینچی FHD و 5.5 اینچی QHD اشاره کرد. ضمناً بررسی هر دو گوشی را می‌توانید به‌زودی در فارنت بخوانید.

منبع: فارنت