مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

تصویری شماتیک از آیفون 8 منتشر شد؛ شباهت معنادار با ال‌جی جی 6

اگر نگاهی به گوشی های آیفون اپل در طی سال اخیر بیاندازید، حتماً متوجه خواهید شد که تمامی مدل های آیفون این شرکت از یک به اصطلاح زبان طراحی مشابهی برخوردارند و تفاوت چشمگیری را نمی توانید در آن ها مشاهد کنید.

اما به نظر می رسد که امسال، این رویه تغییر خواهد کرد و آیفون 8 این شرکت، با طراحی متفاوت یعنی برخورداری از حاشیه نمایشگر بسیار پایین و برخی تغییرات دیگر در بدنه دستگاه رونمایی خواهد شد.

اگرچه تا به امروز تصاویر و مشخصات زیادی از این گوشی در فضای وب منتشر شده، اما ساعاتی پیش تصویری شماتیک از آیفون 8 در فضای وب رویت شد که با توجه به آن چه که در ادامه مشاهده می کنید، پنل جلویی آن از شباهت بالایی با جی 6 ال جی برخوردار است. ابعاد این گوشی برابر با 149 در 72.5 در 7.1 میلیمتر عنوان شده و گفته می شود که سنسور اثر انگشت آن نیز به قسمت پشتی منتقل شده است.

همچنین، از سیستم دوربین دوگانه نیز در قسمت پشتی استفاده شده که به صورت عمودی در کنار هم قرار گرفته اند. منابع افشاگر این تصویر، ادعا کرده است که این طراحی مربوط به مرحله EVT است یعنی طراحی نهایی نیست و ممکن است با تغییراتی نیز همراه شود.

با این حال، شایعات پیشین حاکی از این بودند که سنسور اثر انگشت تاچ آی دی آیفون 8 در زیر صفحه نمایش گوشی تعبیه خواهد شد که البته محدودیت های تولید نیز در این بین وجود دارد و همین مسئله ممکن است اپل را از اجرایی کردن این ایده منصرف کند.

اما احتمال استفاده از این سنسور در پنل پشتی بسیار بیشتر است چرا که پنل جلویی آیفون 8 را تماماَ نمایشگر خواهد پوشاند و در نتیجه، فضایی برای تعبیه تاچ آی دی باقی نخواهد ماند.

منبع: تک شات