مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

سبقت تبلت سرفیس مایکروسافت از آیپد اپل در جلب رضایت مشتریان

بر اساس جدیدترین گزارش ها، خریداران تبلت های سری سرفیسمایکروسافت، رضایت بیشتری را در مقایسه با خریداران تبلت های متلعلق به سایر کمپانی های فعال در این حوزه دارند.

این گزارش که توسط مرکز J.D Power و بر اساس اطلاعات جمع‌آوری شده از بازار منتشر شده، نشان می دهد که شرکت مایکروسافت توانسته در جلب رضایت مشتریان خود بهتر از شرکت هایی همچون اپل،سامسونگ، ال جی، آمازون و ایسوس عمل کند.

در این بررسی، عملکرد کمپانی های تولیدکننده تبلت از سه جنبه مورد بررسی قرار گرفت که عبارتند از: تنوع اپلیکیشن های از پیش نصب شده بر روی دستگاه، کیفیت اتصال به اینترنت و در دسترس بودن قطعات و لوازم جانبی دستگاه.
جف کانکلین، از مدیران ارشد مرکز نام برده در این خصوص عنوان می کند:

پلتفرم سرفیس مایکروسافت بسیار بیشتر از آن چه که یک تبلت می تواند انجام دهد را در اختیار کاربران قرار می دهد و همین موضوع توانسته این شرکت را در جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود نسبت به سایر شرکت ها یاری کند.

همچنین در این گزارش آمده است که مایکروسافت توانست در بخش های دیگر نیز همانند اندازه تبلت، کیفیت مواد بکار رفته در ساخت تبلت و بالاخره جذابیت طراحی تبلت نیز رتبه نخست را از آن خود کند. در واقع، خریدارانی که به دنبال تجربه جدیدترین تکنولوژی ها در یک تبلت هستند، تبلت های سری سرفیس را به عنوان اولین گزینه در نظر می گیرند.

در پایان باید گفت که مرکز J.D Power همه ساله، گزارش هایی را در خصوص میزان رضایت کاربران از تبلت ها تهیه و منتشر می کند و از جمله ملاک هایی که برای انتخاب برترین محصول در نظر گرفته می شود می توان به عملکرد، راحتی استفاده، قابلیت ها، طراحی و هزینه اشاره کرد.

منبع: تک شات