مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

جزئیات بیشتر درباره نسل دوم گوشی‌های پیکسل: فاش‌شدن مدل‌ بزرگ‌تر در کدهای AOSP

شرکت گوگل در حال توسعه نسل جدید گوشی‌های پرچم‌دار پیکسل خود با اسم‌رمز Walleye و Muskie است و همان‌طور که می‌دانید، این دو مدل در اواخر سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد. به‌تازگی، مدل دوم یعنی Muskie در کدهای پروژه AOSP فاش شده است که احتمال ارائه اطلاعات بیشتر پیرامون گوشی‌های جدید پیکسل را در آینده‌ای نه‌چندان دور افزایش می‌دهد.

گوشی‌های دیگر شرکت گوگل که با اسم‌رمز Walleye و Taimen توسعه داده می‌شود، نیز در کدهای AOSP به عرضه احتمالی آن‌ها اشاره شده است. در حال‌حاضر، جزئیات چندانی پیرامون گوشی سوم گوگل یعنی Taimenn نداریم اما به‌نظر می‌رسد که این مدل، یک فبلت یا حتی یک تبلت با نمایشگری بسیار بزرگ باشد.

مدتی پیش، احتمال عرضه یک گوشی ارزان‌قیمت‌تر از سری پیکسل توسط شرکت گوگل رد شد و این شرکت در نظر دارد تا سری گوشی‌های پیکسل را به محصولاتی گران‌قیمت و رده‌بالا محدود نگه دارد. در حال‌حاضر، جزئیات چندانی پیرامون نسل جدید گوشی‌های پیکسل وجود ندارد اما به احتمال زیاد، شرکت گوگل در حال توسعه آن‌ها با بدنه‌ای ضدآب است.

هم‌چنین، نباید منتظر عرضه گوشی‌های جدید پیکسل با دوربین دوگانه باشیم اما شرکت گوگل، تلاش خواهد کرد تا عملکرد دوربین را در گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود از سری پیکسل بهبود دهد؛ این موضوع، لزوماً بدین معنی نیست که شرکت گوگل، از سنسورهایی با اندازه مگاپیکسل بالاتر استفاده نماید. در رابطه با چیپ‌ست به‌کار گرفته شده در پیکسل 2 و پیکسل XL 2 اطلاعات مختلفی وجود دارد اما به احتمال زیاد، این مدل با تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام به بازار عرضه خواهد شد.

منبع: شهرسخت افزار