مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

گلکسی اس 8 فعلاً از پلتفرم واقعیت مجازی Daydream گوگل پشتیبانی نمی‌کند

سامسونگ اخیراً دو پرچمدار قدرتمند به نام های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را به خانواده گوشی های هوشمند خود اضافه و در کنار آن، از نسخه 20177 هدست واقعیت مجازی گیر وی آر و همچنین کنترلرهای آن رونمایی کرد. همانطور که انتظار می رفت، این دو گوشی به لطف مشخصات رده بالایی که در دل خود جای داده اند، از تکنولوژی واقعیت مجازی پشتیبانی می کنند.

اما شاید این سوال برای برخی علاقه‌مندان نیز پیش آمده باشد که آیا این دو گوشی از سایر پلتفرم های واقعیت مجازی همچون Daydream گوگل نیز پشتیبانی می کنند یا خیر. پاسخ منفی است؛ یا حداقل این که در حال حاضر، این دو گوشی از پلتفرم یاد شده پشتیبانی نمی کنند.

بر اساس این گزارش که توسط وب سایت VRheads منتشر شده، به هنگام نصب اپلیکیشن Daydream بر روی گکلسی اس 8، پیغام خطایی با این مضمون رویت شد:”نسخه سازگار موجود نیست.” اما به گفته این منبع خبری، کاربران می توانند با روت کردن دستگاه و اضافه کردن چند خط کد به فایل های Permission سیستم، این مشکل را برطرف و از Daydream استفاده کنند.

هنوز مشخص نیست که چرا کهکشانی های امسال سامسونگ با وجود برخورداری از مشخصات فنی قدرتمند، از چنین قابلیتی پشتیبانی نمی کنند. در این بین، برخی از وب سایت ها ادعا کرده اند که همکاری سامسونگ با کمپانی آکیولس، می تواند یکی از دلایل عدم پشتیبانی از Daydream در مقطع کنونی باشد.

با این حال، فعلاً نمی توان با قاطعیت در خصوص اضافه شدن و یا نشدن پشتیبانی از این پتلفرم به گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس اظهارنظر کرد و باید منتظر ماند و واکنش سامسونگ در این رابطه را دنبال کرد.

منبع: تک شات