مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

سامسونگ احتمالا برخی از مشخصات گلکسی S8 را لو داده است

در حال حاضر تمامی اطلاعاتی که درباره پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی S8 می‌دانیم مبتنی بر شایعات و داده‌هایی است که به بیرون درز کرده است، اطلاعاتی از قبیل مجهز بودن این گوشی به دستیار صوتی جدید Bixby و فناوری تشخیص چهره و حذف دکمه هوم فیزیکی. اکنون به نظر می رسد که سامسونگ فیلیپین به اشتباه و به صورت تصادفی برخی از مشخصات گلکسی S8 را در وب سایتش منتشر کرده است.

مطابق با این اطلاعات که توسط وب سایت هلندی Galayaclub.nl مشاهده شده است، وب سایت سامسونگ فیلیپین اکنون به کاربران امکان می‌دهد که گلکسی S8 را پیش خرید کنند و از زمان عرضه این گوشی به بازار با خبر شوند. فرم ثبت نام کاملا استاندارد است، اما همان طور که در اسکرین شات پایین می‌بینید، این فرم دارای بخش جالب دیگری نیز هست که می‌تواند نشان دهنده مشخصات احتمالی این گوشی باشد.

1000998a-fb1a-464e-ad4f-792fab1afa3f (1)

شرکت ال جی نیز پیش از معرفی رسمی G6 در اقدامی مشابه برخی از مشخصات این گوشی را لو داد به این ترتیب اگر سامسونگ نیز این کار را کرده باشد چندان تعجب برانگیز نخواهد بود. البته این تصویر حاوی مشخصات چندان هیجان انگیزی درباره گلکسی S8 نیست و احتمالاً شاهد افزایش طول عمر باتری، دوربین با کیفیت و پشتیبانی از فناوری واقعیت مجازی خواهیم بود.

سامسونگ استرالیا نیز پیش ثبت نام این گوشی را آغاز کرده است و در طی فرآیند ثبت نام تایید می‌شود که این گوشی در رنگ‌های مشکی، نقره ای و طلایی عرضه خواهد شد. سامسونگ در تاریخ 29 مارس به صورت رسمی از گلکسی S8 رونمایی خواهد کرد.

منبع: تک شات