مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

آدیداس دانش و فناوری خود در زمینه محصولات سلامتی را در اختیار سایر شرکت ها می گذارد

آدیداس با خرید شرکت رانتستیک توانست گام بزرگی به سوی تولید ابزارهای فناوری مرتبط با سلامتی بردارد، آدیداس پس از خرید این شرکت در سال 2015 تلاش کرده تا سهم بیشتری از کسب و کار خود را به توسعه فناوری های نوین اختصاص دهد. آدیداس ماه پیش اعلام کرد قصد داد پلتفرم MiCoach خود را که از آن برای تولید تعدادی از محصولات سلامت و ورزشی خود استفاده می کرد استفاده می کرد تعطیل کند. و این شرکت امروز اعلام کرده که گام بعدی، همکاری نزدیک تر با سایر شرکت ها به منظور تولید ابزارهای شخصی تر برای مشتریان است.
یکی از مدیران ارشد آدیداس در مصاحبه ای گفته “سوال ما دیگر این نیست که آیا می توانیم محصولی بسازیم که بتواند به طور مستقل اکوسیستم آدیداس را معرفی کند؟ در عوض، به زودی شاهد این خواهید بود که بخش هایی از دانش و فناوری های خود را در اختیار برخی شرکت های دیگر نیز می گذاریم تا این فناوری ها در بسیاری دیگر از دستگاه ها نیز استفاده شوند.”
این محصولات و فناوری ها می توانند به شکل های مختلفی از جمله گجت های پوشیدنی یا اپلیکیشن های موبایل ارائه شوند. آدیداس هنوز زمان دقیقی برای فروش این محصولات جدید اعلام نکرده است.

منبع: تک شات