مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

یک منبع دیگر هم گرانتر بودن گلکسی اس 8 نسبت به گلکسی های نسل های پیشین را تایید کرد

شما هم قطعا تا کنون شایعات و اخبار مربوط به گلکسی اس 8 سامسونگ را شنیده اید. این گوشی مدتهاست کانون توجه شایعات است و از قرار معلوم اسمارت فونی کاملا متفاوت خواهد بود. گلکسی اس 8 با برخورداری از اسکنر عنبیه، نمایشگر تقریبا بدون حاشیه، اسنپدراگون 835، و بسیاری ویژگی های دیگر، قطعا می تواند دل بسیاری از ما را به دست آورد.
امروز Ronald Quandt اطلاعات جدیدی را در خصوص این پرچمدار در توییتر به اشتراک گذاشت. در این توییت، علاوه بر اشاره به وجود رنگی جدید در مجموعه رنگ های اس 8، Quandt همچنین خبر داده است که اس 8 با قیمت پایه 799 یورو و اس 8 پلاس با قیمت پایه 899 یورو راهی بازار می شوند. شاید امیدوار بودیم که این قیمت های اعلام شده حقیقت نداشته باشند ولی منبع دیگری نیز این قیمت ها را تایید کرده است.
MobileFun، یک خرده فروش در انگلستان، نیز اخیرا ثبت سفارش خرید اس 8 و اس 8 پلاس را پیش از رونمایی از این محصول آغاز کرده است. قیمت پیش فروش گلکسی اس 8 با 64 گیگ حافظه 799 یورو است. البته ممکن است این ثبت سفارش فقط برای رزرو محصول باشد تا زمانی که سامسونگ رسما از آن رونمایی کند. اما اینکه این دو منبع قیمتی مشابه را برای این محصول ذکر کرده اند می تواند کمی احتمال صحت آن را بیشتر کند.
بدین ترتیب گلکسی اس 8 با قیمت 842 دلار عرضه می شود. در حالیکه گلکسی اس 7 با قیمت خرده فروشی 600 دلار عرضه شد. پس اگر شایعات مربوط به قیمت اس 8 صحت داشته باشند، با اسمارت فونی به مراتب گرانقیمت تر از نسل پیشین خود روبرو خواهیم بود. در اس 7 ظرفیت حافظه پایه 32 گیگ و در اس 8 برابر با 64 گیگ خواهد بود. اما حتی در این صورت هم افزایش قیمت این اسمارت فون می تواند خرید آن را کمی دشوار کند.

منبع: تک شات