مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

گوشی پرچم‌دار جدید اپل با نام “آیفون ادیشن” به بازار عرضه خواهد شد

شرکت اپل از پسوند “ادیشن” در نام‌گذاری ساعت‌های مچی هوشمند اپل واچ استفاده کرده است و اگر گزارش تازه منتشر شده صحت داشته باشد، احتمال می‌دهیم که آیفون پرچم‌دار جدید شرکت اپل با نام “iPhone Edition” به بازار عرضه شود.

براساس یک گزارش از وب‌سایت ژاپنی macotakara، گوشی پرچم‌دار جدید شرکت اپل در سال 2017 یک آیفون 4.7 اینچی یا 5.5 اینچی نخواهد بود. به همین جهت، شرکت اپل از یک آیفون خاص به عنوان گوشی پرچم‌دار جدید خود رونمایی خواهد کرد که “آیفون ادیشن” نامیده می‌شود.

به‌نظر می‌رسد که کوپرتینویی‌ها، مدل‌های مختلفی از آیفون پرچم‌دار جدید خود را بررسی می‌کنند و این مدل‌ها با بدنه‌های مختلفی از جنس شیشه، سرامیک و آلومینیوم توسعه یافته است. هم‌چنین یک نسخه بدون دکمه Home نیز توسط شرکت اپل توسعه یافته است اما این سازنده، هنوز تصمیمی مبنی بر عرضه آیفون پرچم‌دار جدید خود با نمایشگر LCD یا OLED ندارد.

هم‌چنین، اشاره شده است که آیفون پرچم‌دار جدید شرکت اپل به یک نمایشگر 5.8 اینچی مجهز نخواهد بود و به جای آن، از یک صفحه‌نمایش 55 اینچی استفاده می‌کند. اینکه شایعات جدید تا چه حد صحت دارد مشخص نیست اما در همین رابطه، پیش‌تر گزارش‌های مختلفی منتشر شده است. اگر به شایعات گذشته نگاهی داشته باشیم، به‌نظر می‌رسد که آیفون ادیشن به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود و شاترها به صورت عمودی در ماژول دوربین، قرار دارد.

منبع: شهرسخت افزار