مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

مرورگر اینترنت سامسونگ با پشتیبانی از گوشی های نکسوس در گوگل پلی قرار گرفت

مرورگر اینترنت توسعه یافته توسط سامسونگ که قرار است برای گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار بگیرد، به تازگی در در گوگل پلی استور عرضه شده است.

این اولین قدمی است که شرکت کره ای سامسونگ برداشته تا مرورگری بسازد که برای گوشی های غیر سامسونگی نیز قابل استفاده باشد. علاوه بر این، آن هایی که مرورگر Samsung Internet beta را بر روی دستگاهشان نصب می کنند، به جدیدترین امکانات اضافه شده توسط توسعه دهندگان نیز سریعاً دسترسی پیدا خواهند کرد. متاسفانه فعلاً گوشی های هوشمند زیادی توسط این مرورگر پشتیبانی نمی شوند و با آن هماهنگ نیستند.

به گفته خود سامسونگ، اپلیکیشن مرورگر اینترنت این شرکت بر روی تمامی گوشی های سری گلکسی و هم چنین گوشی های نکسوس گوگل که سیستم عامل اندروید 5.0 لالی پاپ یا نسخه های بعدتر از آن بر رویشان نصب شده، قابل اجرا است. البته لازم به ذکر است که این مرورگر هنوز در تمامی کشورها در دسترس نیست.

اگرچه فعلاً نسخه بتا یا آزمایشی این مرورگر منتشر شده، اما قابلیت ها و امکانات بسیار جالب و مفیدی بر روی آن قرار گرفته است. برای مثال امکان پشتیبانی از ویدیوهای 360 درجه، که به کاربران اجازه می دهد تا ویدیوهای 360 درجه را بدون استفاده از هدست واقعیت مجازی Gear VR تماشا کنند.

از جمله امکانات مفید دیگر در این مرورگر می توان به حالت تصویر در تصویر ، دستیار کمک خرید آمازون برای مقایسه قیمت ها در این وبسایت، پرداخت از طریق وب و پشتیبانی از موتور جستجوی DuckDuckGo اشاره کرد

انتظار می رود که سامسونگ در روزهای آتی این مرورگر را در دسترس افراد بیشتری قرار دهد و کاربران در کشورهای مختلف بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند.

منبع: تک شات