مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

گلکسی اس 8 طی مراسم خصوصی سامسونگ در MWC 2017 به نمایش درآمده است

سامسونگ طی MWC 2017 مراسمی خصوصی با حضور شرکای خود برای نمایش گلکسی اس 8 برگزار کرده و این گوشی تحسین بسیاری را برانگیخته است.

اطلاعات ارائه‌شده نشان از این دارند که سامسونگ در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلونا، مراسمی خصوصی با مهمانان ویژه ترتیب داده و در آن گلکسی اس ۸ را به شرکای جهانی خود نشان داده است. شنیده‌ها گویای این موضوع هستند که نسل جدید پرچم‌دار سامسونگ تحسین بسیاری از افراد حاضر را برانگیخته است. بر اساس گزارش منتشرشده، گلکسی اس ۸ در لابی هتلی رونمایی شده است که در نزدیکی محل برگزاری MWC 2017 قرار دارد و سامسونگ تمام سعی و تلاش خود را به کار برده است تا افراد دیگری وارد این مراسم نشوند. این مراسم در هتل Porta Fira برگزار شده است.

بنا بر گفته‌های افرادی که در این مراسم حاضر بوده‌اند، پرچم‌دار سامسونگ بسیار زیبا است. البته باید به این نکته اشاره کرد که جزئياتی در مورد قیمت و مشخصات فنی این گوشی هوشمند ارائه نشده است. سامسونگ این اطلاعات را تا زمان رونمایی از گلکسی اس ۸ محرمانه خوانده است.

سامسونگ معمولا پیش از رونمایی رسمی از محصولات خود، آن‌ها را در مراسم خصوصی برای مشتریان خاص و شرکای خود به نمایش می‌گذارد تا به این طریق از رضایت بالا از محصول جدیدش اطمینان حاصل کند.

 منبع: زومیت