مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

احتمال عرضه بازی Star Wars Battlefront 2 برای نینتندو سوییچ وجود دارد

نیتنندو و الکترونیک آرتز ، هم‌اکنون در حال همکاری برای توسعه پلتفرمنینتندو سوییچ هستند و به دنبال این همکاری، الکترونیک آرتز نسخه‌ای از FIFA 18 را  برای این کنسول عرضه خواهد کرد. این کار می‌تواند دلیل مورد قبولی باشد که دیگر بازی‌های این شرکت از جمله Star Wars Battlefront 2 نیز برای نینتندو سوییچ عرضه خواهند شد.

به تازگی شایعه‌ای در سایت Reddit پخش شده که نشان می‌دهد بازی Star Wars Battlefront 2 برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. به گفته کاربران، این شایعه از سوی Gamesractor منتشر شده، اما برای معلوم شدن درستی آن باید تا اعلام رسمی توسط الکترونیک آرتز صبر کنیم.

همانطور که می‌دانید، چندی پیش الکترونیک آرتز در رابطه با Star Wars Battlefront 2 توضیحاتی ارائه کرد. به گفته «بلیک جرگنسن» (Blake Jorgensen)، دنیای این بازی به طور چشمگیری بزرگتر از نسخه قبلی خود خواهد بود و شخصیت‌های بیشتری با الهام‌گیری از آخرین فیلم‌های سری Star Wars به این بازی اضافه شده‌اند. همچنین، امکان دارد این بازی تا آخر امسال برای پی‌سی و کنسول‌ها عرضه شود.

به علاوه، شرکت ویسرال گیمز با کارگردانی «ایمی هنیگ»، کارگردان سابق سری Uncharted در حال کار برروی بازی Star Wars است. به گفته ایمی هنیگ، این بازی بسیار شبیه به Uncharted خواهد بود.

بازی Star Wars Battlefront 2 به احتمال زیاد در سال ۲۰۱۷ برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. بازی شرکت ویسرال گیمز نیز در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد.

منبع: تک شات