مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

صفحه‌نمایش گلکسی اس 8 سامسونگ Infinity Display نام خواهد گرفت

همان‌طور که می‌دانید ال‌جی صفحه‌نمایش پرچم‌دار خود جی 6 را فول ویژن نامیده و حالا سامسونگ هم عبارت Infinity Display را برای گلکسی اس 8 ثبت کرده است.

صفحه‌نمایش جی 6 و گلکسی اس 8 نسبت به پرچم‌داران دیگر تفاوت‌های عمده‌ای دارند. برای این‌که بتوان صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر را در بدنه کوچک‌تر جای داد سامسونگ و ال‌جی حاشیه‌های صفحه را به حداقل رسانده و از نسبت تصویر 18:9 به‌جای 16:9 سابق استفاده کرده‌اند. به این ترتیب صفحه‌نمایش بلندتر و کشیده‌تر خواهد بود و همچنین هر دو از گوشه‌های خمیده برای پرچم‌داران خود استفاده کرده‌اند. ال‌جی در مراسم رونمایی از جی 6 صفحه‌نمایش این گوشی را فول ویژن نامید و ادعا کرد این گوشی نه‌تنها ارگونومی خوبی دارد بلکه صفحه‌نمایش آن برای رابط کاربری UX 6 بهینه است.

حالا سامسونگ عبارت Infinity Display یا صفحه‌نمایش بی‌نهایت را برای گلکسی اس 8 در اداره ثبت پتنت‌های آمریکا به ثبت رسانده است. طبق شایعات گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به صفحه‌نمایش‌های 5.8 و 6.2 اینچی مجهز خواهند شد اما اندازه گوشی نسبت به گلکسی اس 7 و اس 7 اج تغییری نخواهد کرد. به این ترتیب می‌توان انتظار داشت نزدیک به تمام پنل جلویی گوشی از صفحه‌نمایش دولبه خمیده پوشیده شده باشد و سامسونگ به همین دلیل این نام را انتخاب کرده است.

انتظار داریم سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را در نهم فروردین‌ماه رونمایی کرده و اوایل اردیبهشت‌ماه روانه بازار کند. این شرکت قصد دارد در ابتدای عرضه بیش از ده میلیون دستگاه از پرچم‌دارانش را برای فروش آماده کند.

منبع: فارنت