مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

کارت گرافیک INNO3D GTX 1080 Ti iChiLL، ترکیبی از سریع‌ترین کارت دنیا و یک خنک‌کننده قدرتمند

پس از معرفی کارت گرافیک GTX 1080 Ti به عنوان سریع‌ترین کارت گرافیک‌ دنیا، نوبت به شرکای تجاری انویدیا رسیده است که محصولات جدیدی را براساس این کارت گرافیک جدید راهی بازار کنند. کمپانی INNO3D یکی از اولین کمپانی ‌هایی است که محصولات جدیدی را با استفاده از این کارت گرافیک به کاربران معرفی کرده است. در ادامه با معرفی کارت گرافیک INNO3D GeForce GTX 1080 Ti iChiLL همراه باشید.

کمپانی INNO3D امروز اعلام کرد که در آینده نزدیک کارت گرافیک‌های GeForce GTX 1080 Ti iChiLL خود را که همانطور که از نامشان پیداست براساس کارت گرافیک قدرتمند GTX 1080 Ti تولید شده‌اند را راهی بازار خواهد کرد. براساس اطلاعات منتشر شده از سوی کمپانی سازنده، این کارت گرافیک نیز قادر است عملکرد بهتری را نسبت به کارت TITAN X در اختیار کاربران قرار دهد.‌ از سوی دیگر عملکرد این کارت گرافیک در حدود 35 درصد بهتر از کارت GTX 1080 خواهد بود.

همچون نسخه پایه از کارت گرافیک GTX 1080 Ti، این محصول INNO3D نیز دارای 224 واحد TMU، 88 واحد ROP و 11 گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع GDDR5X با رابط 352 بیتی است. این کارت قرار است در دو نسخه با نام‌های X4 و X3 راهی بازار شود. نسخه مشخص شده با نام X4 دارای سرعت هسته 1480 تا 1582 مگاهرتز است.

هر دو کارت GeForce GTX 1080 Ti iChiLL X3 و X4 همچنین از راه‌کار خنک سازی iChiLL بهره می‌برند تا با فراهم کردن نویز کاری پایین، عملکرد مناسبی را برای کاربران فراهم کنند. Back-Plate معرفی شده با نام Herculez Armor در کنار اینکه از اجزای داخلی این کارت مراقبت می‌کند، سبب می‌شود که این کارت در رده قدرتمندترین محصولات موجود در بازار رده بندی شود.

منبع: شهرسخت افزار