مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

مشخصات مدل «استاندارد» گلکسی اس 8 سامسونگ فاش شد

روز گذشته، اطلاعاتی در خصوص مشخصات گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ در فضای وب رویت شد و اکنون نوبت به مدل پایه و یا همان استاندارد این گوشی رسیده است که علاقه‌مندان به این برند کره ای با بخشی از ویژگی ها و مشخصات آن آشنا شوند.

این افشاگری ها در حالی مطرح می شود که تا چند روز دیگر، کمپانی سامسونگ طی کنفرانس اختصاصی خود در MWC 2017 از آخرین دستاوردهای مهندسان داخلی خود رونمایی خواهد کرد اما مطابق با آن چه که این شرکت پیش‌تر اعلام کرده بود، سری گلکسی اس سامسونگ در این مراسم معرفی نخواهند شد.

با این حال و با توجه به آن چه که امروز از مدل استاندارد این گوشی به بیرون درز کرده است می توان گفت که گلکسی اس 8 از مشخصاتی همچون صفحه نمایش 5.8 اینچی کوآد اچ دی پلاس سوپر امولد، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 644 گیگابایتی و پشتیبانی از شارژ وایرلس، شبکه 4G LTE و سرویس پرداخت همراه سامسونگ پِی بهره می برد.

علاقه مندان به عکاسی موبایلی نیز می توانند با استفاده از سنسور 12 و 8 مگاپیکسلی که به ترتیب در قسمت های پشتی و جلویی گوشی تعبیه شده اند، تصاویر و ویدیوهای کم نظیری را ثبت کنند. همانطور که مشاهده کردید، تفاوت چندانی میان این مدل و گلسی اس 8 پلاس وجود ندارد و تنها تفاوت قابل ذکر این دو محصول، اندازه نمایشگر آن هاست که قطعاً مدل پلاس، چند اینچ بزرگ‌تر خواهد بود.

منبع: تک شات