مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

کمپانی ColorWare ایرپادهای اپل را در رنگ های متنوع عرضه می کند

در حال حاضر ایرپادهای اپل فقط در رنگ سفید ارایه می شوند. این روند برای اپل به یک استاندارد تبدیل شده و اکثر لوازم جانبی این کمپانی شامل کابل های شارژ نیز در رنگ سفید عرضه می شوند. اما اگر به دنبال ایرپادی متفاوت می گردید، بد نیست بدانید که ColorWare قصد دارد این خواسته شما را عملی کند.

اگر با این کمپانی آشنایی ندارید باید بگوییم که کالرور گجت ها را در رنگ های سفارشی عرضه می کند. تا کنون این کمپانی محصولات متنوعی مانند کنسول های بازی، کنترلرها، کامپیوترها و اسمارت فون ها را در رنگ های متنوعی عرضه کرده است. بنابراین عرضه ایرپادهای اپل در چندین رنگ برای این کمپانی دشوار نخواهد بود.
گفته می شود کالرور ایرپادهای اپل را در 58 رنگ مختلف عرضه می کند که بنابراین تمامی کاربران شانس یافتن رنگ مورد علاقه ی خود را در میان این تعداد رنگ خواهند داشت. البته باید اضافه کنیم که برای ایرپاد به رنگ مورد علاقه خود هزینه نسبتا زیادی هم باید بپردازید. قیمت ایرپادهای رنگی 289 دلار است که نسبت به ایرپاد اپل با قیمت 150 دلار، بیش از 130 دلار گران تر است.
اگر 30 دلار دیگر هم بپردازید، کالرور همچنین یک قاب شارژر ایرپاد نیز در اختیار شما قرار می دهد. علاقمندان از هم اکنون می توانند در وبسایت کالرور ایرپادهای مورد نظر خود را سفارش دهند.

منبع: تک شات