مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

به‌زودی با استفاده از گوشی گلکسی خود می‌توانید قفل امنیتی ویندوز 10 را باز کنید

Samsung Flow نام برنامه‌ای اندرویدی است که مطمئناً تعداد زیادی از کاربران گوشی‌های هوشمند و حتی گوشی‌های سامسونگ نام آن را نشنیده‌اند. این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد که با استفاده از گوشی‌های جدید سامسونگ، قفل امنیتی تعدادی از دستگاه‌های هوشمند نظیر تبلت‌ها را باز کنند. اما سامسونگ امروز اعلام کرد که به زودی پشتیبانی از ویندوز 10 نیز به این برنامه اضافه می‌شود.

در حال حاضر کاربران گوشی‌های گلکسی اس 7، اس 7 اج، اس 6، اس 6 اج، س 6 اج پلاس، نوت 5، گلکسی A5 2016 و A7 2016 می‌توانند با استفاده از برنامه Samsung Flow قفل امنیتی موجود در تبلت‌هایی نظیر Tab Pro S را باز کرده و حتی از طریق گوشی خود به اعلان‌های موجود در این تبلت هم دسترسی داشته باشند.

اما سامسونگ امروز اعلام کرد که در به‌روز رسانی بعدی این نرم افزار، کاربران گوشی‌های هوشمند بالا می‌توانند قفل امنیتی تمامی دستگا‌ه‌های مجهز به سیستم عامل ویندوز 10 را نیز باز کرده و به آن دسترسی داشته باشند. براساس اطلاعات منتشر شده از سوی سامسونگ، نسخه جدید از برنامه Samsung Flow که این قابلیت را در خود جای داده است قرار است در اوایل ماه آوریل منتشر شود.

برنامه Samsung Flow در حال حاضر علاوه بر غیر فعال کردن قفل امنیتی، قابلیت‌های دیگری را هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به عنوان مثال با استفاده از این برنامه می‌توان، اطلاعات مختلف را میان دو دستگاه انتقال داد و با مشاهده اعلان‌ها، حتی به آن‌ها پاسخ گفت. قابلیت‌های مختلف برنامه Samsung Flow تنها در شرایطی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد که آن‌ها یک اثر انگشت را در گوشی‌های هوشمند خود، به ثبت برسانند. به همین دلیل استفاده از این نرم افزار منوط به حضور سنسور اثر انگشت در گوشی‌های هوشمند است.

منبع: شهرسخت افزار