مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

بازی Call Of Duty: Black Ops 2 این هفته به قابلیت Backwards Compatibility اضافه نخواهد شد

طرفداران سری بازی Call of Duty امیدوارند تا بازی Call Of Duty: Black Ops 2 هرچه زودتر به قابلیت Backwards Compatibility افزوده شود. طی روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر اضافه شدن این اثر به قابلیت Backwards Compatibility در هفته جاری منتشر شده بود اما ساعاتی قبل فیل اسپنسر در توییتر چنین موضوعی را رد کرده است.

یکی دیگر از کاربران از اسپنسر پرسید که آیا ممکن است تا پایان ماه جاری Call Of Duty: Black Ops 2 به قابلیت Backwards Compatibility ایکس‌باکس وان اضافه شود؟ اسپنسر در پاسخ به او گفت نمی‌تواند چنین اطلاعاتی را فعلا به اشتراک بگذارد و ادامه داد:

من نمی‌توانم تاریخ انتشار دقیقی برای بازی‌های مهم سایر شرکت‌ها بدهم اما متاسفانه این شایعات منتشر شده صحیح نیستند. امیدوارم به زودی اخبار خوبی بشنوید.

جالب است بدانید بازی Black Ops II در صدر لیست بازی‌هایی است که دارندگان کنسول نسل هشتمی مایکروسافت خواهان اضافه شدن آن‌ها به قابلیت Backwards Compatibility هستند. پس از این اثر با ۲۱۱ هزار تقاضا، بازی عظیم و دوست‌داشتنی Skyrim با ۱۷۳ هزار درخواست مورد انتظارترین بازی برای این سرویس است. و جالب‌تر اینکه چهار بازی از پنج عنوان پرتقاضا برای این قابلیت از سری Call of Duty بوده که به ترتیب شامل Modern Warfare ،Modern Warfare 2 و Modern Warfare 3 می‌شود.

در حال حاضر چهار بازی از این سری یعنی Call of Duty 2 ،Call of Duty 3 ،Call of Duty: Black Ops و Call of Duty: World at War بر روی ایکس‌باکس وان نیز قابل انجام هستند و هوادارن امیدوارند هرچه زودتر بازی Call Of Duty: Black Ops 2 نیز به این سرویس افزوده شود.

منبع: تک شات