مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

شارژ بی سیم آیفون 8 احتمالا به تجهیزات جانبی جداگانه ای احتیاج خواهد داشت

باز هم خبر جدیدی در خصوص آیفون 8! مدتی است در شایعات به گوشی می خورد که آیفون 88 بالاخره به فناوری شارژ بی سیم مجهز خواهد شد و حالا گزارش جدیدی منتشر شده که ادعا می کند نسل بعدی آیفون برای شارژ بی سیم به لوازم جانبی جداگانه ای نیاز خواهد داشت. این گزارش همچنین اظهار می کند که آیفون 8 از آداپتور جک هدفون لایتنینگ به 3.5 میلیمتری برخوردار نخواهد بود.
این گزارش اشاره می کند که تجهیزات جانبی شارژ بی سیم آیفون 8 احتمالا بر اساس فناوری کمپانی چینی LuxShare قرار خواهد داشت. گفته می شد که این کمپانی سیم پیچ های لازم برای شارژ بی سیم اپل واچ را برای اپل تامین کرده است. به همین دلیل هم نتیجه گرفته شده که احتمالا اپل شارژ بی سیمی برای آیفون 8 ارایه خواهد داد که نیاز به اتصال به یک پایه را خواهد داشت.
همچنین شایعات ادعا دارند که اپل قصد دارد آداپتور جک هدفون را نیز حذف کند. این آداپتور همراه با آیفون 7 یعنی نخستین آیفونی که جک 3.55 میلیمتری هدفون در آن حذف شد ارایه شد. شاید اپل تصور می کند مشتریان زمان کافی برای خو گرفتن به این روند جدید را داشته اند و دیگر در آیفون ها منتظر جک هدفون 3.5 میلیمتری نخواهند بود.
گرچه در حال حاضر در مک بوک و مک بوک پرو جدید پورت های USB Type-C در دسترس کاربران است، اما انتظار نمی رود که اپل آداپتور لایتنینگ به USB-C را همراه با این محصولات خود ارایه کند.
هیچیک از موارد فوق هنوز توسط اپل مورد تایید قرار نگرفته اند و بنابراین باید به آنها به دیده تردید نگریست.

منبع: تک شات