مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

سوبارو احتمالا بزودی خودروهای خودران خود را در کالیفرنیا مورد آزمایش قرار می دهد

کمپانی مادر سوبارو – کمپانی خودروسازی ژاپنی که سازنده واگن های معروف Outback است – اخیراً مجوز آزمایش خودروهای خودران خود را در جاده های عمومی ایالت کالیفرنیا کسب کرده است.

کمپانی مادر سوبارو، Fuji Heavy Industries نام دارد. FHI در ماه نوامبر و در نمایشگاه خودروی لس آنجلس اعلام کرده که قصد دارد نام خود را به شرکت سهامی سوبارو تغییر دهد. این تغییر نام در ماه آوریل اجرایی خواهد شد.
سازمان وسایل نقلیه موتوری کالیفرنیا، که مجوزهای لازم برای خودروهای خودران را صادر می کند، اخیرا سوبارو را نیز به فهرست رو به افزایش خود از کمپانی هایی که مجوز تست خودروهای خودران را در جاده های عمومی این ایالت دارا هستند افزود.
در حال حاضر، 22 خودروساز، تامین کننده و کمپانی فناوری مجوز تست خودروهای خودران را دارا می باشند. سایر کمپانی هایی که از چنین مجوزی برخوردارند شامل Waymo، Delphi، Nvidia، Ford، GM’s Cruise Automation و Mercedes می شوند.
بنابراین می توان مطمئن شد که کمپانی مادر سوبارو، صنایع سنگین فوجی، خود را برای آینده ای که به خودروهای خودران گره خورده آماده می کند.
سال گذشته، FHI اعلام کرد که تمامی خودروهای نسل آینده سوبارو شامل سدان ها و کراس اوورها، خودروهای بنزینی و تمامی خودروهای الکتریکی آینده از طراحی مشابهی در پلتفرم خود برخوردار خواهند بود. این پلتفرم مشترک، که هزینه های مهندسی و تولید FHI را کاهش خواهد داد، با هدف بهبود ثبات و راحتی و کاهش صدا و لرزش خودروها طراحی شده است.
FHI اظهار می کند که در حال حاضر بهبود در عملکرد خودروها برای دستیابی به ثبات در خودروهای خودران الزامی است.

منبع: تک شات