مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

قابلیت پشتیبانی از تاچ بار مک بوک پروهای جدید به نرم افزارهای آفیس اضافه شد

مایکروسافت اعلام کرد از این به بعد آفیس می تواند از نوار لمسی جدید اپل مک بوک پرو که در اکتبر معرفی شد ، پشتیبانی کند . ولی این نرم افزار در حال حاضر به صورت آزمایشی ارائه خواهد شد که از این هفته شروع می شود.

کسانی که علاقه مند استفاده از این امکان در نسخه آزمایشی آن  هستند می توانند از این قابلیت در Word, Power Point, Excel و Outlook استفاده کنند که برای استفاده از آن نیاز است که عضو آفیس اینسایدر شوند.  عضویت در آفیس اینسایدر ، برای تست کردن قابلیت های جدیدی که برای آن به صورت آزمایشی به کاربران ارائه می شود، کار سختی نیست و به راحتی انجام پذیر است ولی اگر حوصله سر و کله زدن با باگ  ها و مشکلات احتمالی به وجود آمده در حین کارکرد با آن را ندارید ، باید چند ماه منتظر بمانید ؛ چون مایکروسافت اعلام کرده که تا چند ماه آینده به طور رسمی حمایت خود را از این نوار ابزار انجام خواهد داد.

برای مثال در Word کاربران قادر خواهند بود تا حالت فوکوس را برای از بین بردن نوار ابزار یا کم کردن حواس پرتی فعال کنند که این کار توسط تاچ بار انجام میشود.از سوی دیگر، قابلیت تغییر حالت تکست و تغییر فونت ها از روی این نوار ابزار قابل انجام است. در پاور پوینت، یک حالت گرافیکی از خلاصه از تمام اسلاید ها بر روی این نوار نمایش داده می شود و به کاربر اجازه می دهد تا بین اسلاید ها انتخاب کند. و برای اکسل، کاربردی ترین قابلیت در نظر گرفته شده که اجازه می دهد کاربر آخرین توابع استفاده شده و رنگ هایی که برای هر سلول استفاده کرده را در کنار هم داشته باشد.

تلاش مایکروسافت برای استفاده از تاچ بار در Outlook،  به این گونه است که این قابلیت را ایجاد می شود تا از روی تاچ بار و قرار های ملاقات برای امروز که در تقویم ثبت شده اند ، نمایش داده شود ‌. همچنین تاچ بار میتواند اسناد به تازگی استفاده شده را در هنگامی در حال ارسال ایمیل بودید ، در دسترستان قرار دهد ؛ همچنین این اجازه را به شما می دهد تا بتوانید این فایل ها و اسناد را به ایمیلتان الصاق کنید. علاوه بر این شما قادر هستید تا یک تماس تجاری یا تصویری از طریق اسکایپ یا Outlook بگیرید که این کار توسط میانبر های روی تاچ بار انجام می شود.

منبع: سخت افزارمگ