مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

جزئیات جدیدی از بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد

پیش از این خبری را منتشر کردیم که مسئولان شرکت تیک‌-تو با شرکت راک‌استار جلسه‌ای را در روز سه شنبه برگزار خواهند کرد و اطلاعات بیشتری را از بازی مورد انتظار Red Dead Redemption 2 منتشر می‌کنند. حالا امروز مدیر اجرایی شرکت تیک‌-تو جزئیات جدیدی را از بازی در اختیار هواداران قرار داده است.
Strauss Zelnick، مدیر اجرایی شرکت تیک‌-تو در ابتدا اعلام کرد که برای کسب اطلاعات بیشتر از بازی مذکور باید منتظر شرکت راک‌استار باشیم. وی همچنین اذعان داشت که نسخه‌ی اول بازی Red Dead Redemption در سال اول عرضه توانسته بیش از ۸.۵ میلیون نسخه به فروش رود و این آمار به طور کلی به ۱۵ میلیون نسخه رسیده است. Zelnick از ارائه‌ی پیش‌بینی برای نسخه‌ی جدید Red Dead Redemption خودداری کرد اما اعلام کرد که آن‌ها انتظار فروش خوبی را از این بازی دارند و امید دارند تا بخش آنلاین بازی بتواند درآمد مناسبی را برای این شرکت رقم بزند.

مدیر اجرایی شرکت تیک‌-تو اعلام کرد که بازی جدید شرکت راک‌استار به خوبی پشتیبانی خواهد شد:

واضح است که ما علاقه‌ی زیادی به این بازی داریم. شرکت راک‌استار جزئیات بیشتری را از بازی منتشر خواهد کرد اما باید به این نکته نیز اشاره کنم که هر دو شرکت به خوبی از بازی پشتیبانی خواهند کرد.

Red Dead Redemption 2 در حالی قرار است در پاییز سال آینده برای دو پلتفرم پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شود که پیش‌بینی‌های گذشته حاکی از این بودند که این بازی فروش ۱۵ میلیون نسخه‌ای را تجربه خواهد کرد.

منبع: تک شات