مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

بروزرسانی جدید گوگل، مشکل صوتی گوشی های پیکسل را حل می کند

به گفته برخی از کاربران گوشی های پیکسل گوگل، این گوشی ها در پخش فایل های صوتی با صدای بلند دچار مشکلاتی هستند. تا پیش از این، گفته می شد که این مشکل دلایل سخت افزاری دارد اما حالا مشخص شده که این مشکل با بروزرسانی نرم افزاری قابل حل است. در جدیدترین بروزرسانی نرم افزاری که گوگل در ماه جاری میلادی عرضه کرده، به نظر می رسد که این مشکل برطرف شده است، چرا که کاربرانی که تا پیش از این مشکل صوتی با گوشی پیکسل خود داشتند پس از نصب این بروزرسانی شاهد برطرف شدن آن هستند. این گزارش در میان کاربران شبکه اجتماعی ردیت مطرح شده و تعدادی از آنها گفته اند که دیگر مشکلی با گوشی شان ندارند. در این شبکه حتی یک ویدیو نیز منتشر شده که نشان می دهد مشکل صوتی پس از نصب بروزرسانی ماه فوریه برطرف می شود.
پچ امنیتی ماه فوریه که گوگل عرضه کرده به تدریج در اختیار کاربران قرار می گیرد در نتیجه اگر شما نیز از دارندگان این گوشی هستید و هنوز این بروزرسانی را دریافت نکرده اید، به زودی برای شما نیز عرضه می شود.
برطرف شدن مشکل صوتی گوشی با یک بروزرسانی نرم افزاری کمی عجیب به نظر می رسد، چرا که مشکل ظاهرآ سخت افزاری به نظر می رسید. اما به هر حال، این خبر خوبی برای کاربران گوشی های پیکسل گوگل به شمار می رود.

 منبع: تک شات