مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

گوشی شیائومی ردمی نوت 4 ایکس رسما تست شد؛ معرفی احتمالی در ۲۸ بهمن

گوشی‌ هوشمند ردمی‌نوت ۴ ایکس (Redmi Note 4x) شیائومی به‌طور رسمی تست شده است و گفته می‌شود این محصول احتمالا در ۱۶ فوریه (۲۸ بهمن) معرفی خواهد شد.

تیزر تبلیفاتی گوشی مورد بحث در حساب رسمی شیائومی‌ فونز در Weibo منتشر و توسط حساب ردمی‌فون در این شبکه‌ی اجتماعی بازنشر شده است. به نظر می‌رسد شیائومی برنامه‌هایی برای معرفی این گوشی‌ هوشمند به‌عنوان هدیه‌ای برای روز ولنتاین (۱۴ فوریه – ۲۶ بهمن) در سر دارد. در هر صورت درج عدد ۱۶ در تیزر تبلیغاتی مورد بحث می‌تواند نشان از زمان احتمالی معرفی ردمی‌ نوت ۴ ایکس باشد.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده در رگولاتوری چین از گوشی ردمی‌ نوت ۴ ایکس، این محصول از نمایشگری ۵.۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p بهره خواهد برد. پردازنده‌ی این دستگاه اسنپدراگون ۶۵۳ است و باتری آن ظرفیتی ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. این دستگاه احتمالا در دو مدل با رم و حافظه‌ی داخلی ۴ و ۳۲ گیگابایتی و رم و حافظه‌ی داخلی ۴ و ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد. در هر صورت حالا می‌دانیم گوشی‌ هوشمند جدید شیائومی به‌زودی معرفی می‌شود. گوشی‌های سری ردمی این کمپانی با برچسب قیمتی ارزان شناخته می‌شوند و گفته می‌شود ردمی‌ نوت ۴ ایکس نیز از این قاعده مستثنا نخواهد بود.

منبع: زومیت