مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

گوگل شایعات مربوط به توقف تولید گوشی های پیکسل را تکذیب کرد

گوشی های پرچم دار شرکت گوگل که پیکسل و پیکسل اکس ال نام دارند، کمتر از یک سال است که در بازار جهانی حضور پیدا کرده اند و در این مدت اخبار زیادی در خصوص آن ها منتشر شده است. یکی از شایعاتی که مدتی است به گوش می رسد به این موضوع اختصاص دارد که تولید پیکسل های گوگل متوقف شده است. با این وجود که باور کردن این شایعه بسیار بعید به نظر می رسد، اما گوگل این بار تصمیم گرفته تا خودش این خبر را تکذیب کند.

این شایعه اولین بار در وبسایت ردیت منتشر شد و ماجرا از این قرار بوده که در ایمیلی که بین یک مشتری و TELUS در جریان بوده، مشخص شده که سفارش مشتری کنسل شده، چرا که تولید گوشی های پیکسل متوقف شده است. در متن این ایمیل چنین آمده:

گوگل خط تولید گوشی های پیکسل را متوقف خواهد کرد و ما دیگر موجودی از این گوشی دریافت نخواهیم کرد. بنابراین قادر نخواهیم بود تا درخواست و سفارش شما را برای این محصول برآورده کنیم. ما از طرف TELUS و گوگل از شما برای این مشکل پوزش می طلبیم.

البته گوگل پیش تر به این نکته اشاره کرده بود که تقاضا برای گوشی های پیکسل بیش از حد انتظار آن ها بوده و این شرکت سخت در تلاش است تا اسمارت فون های جدید خود را دوباره برای علاقه مندان موجود کند. گوگل اعلام کرده که فعلاً  Telus موجودی از گوشی پیکسل اکس ال در اختیار ندارد، اما این شرکت تایید کرده که تولید پیکسل ها به هیچ وجه متوقف نشده است و آن ها به زودی بر خواهند گشت.

منبع: تک شات