مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

با اپلیکیشن گوگل به بهترین دستورهای تهیه غذا دسترسی دارید

قطعا برای همه ما پیش آمده که برای پذیرایی از مهمانان مان، گوگل را به دنبال دستور تهیه عذا زیر و رو کرده باشیم. حالا گوگل امکان جستجوی دستورات غذایی را بهبود بخشیده است. از این پس زمانی که کاربران از طریق اپلیکیشن گوگل بر روی اسمارت فون خود دستور تهیه پخت غذا را جستجو کنند به مجموعه ای از پیشنهادات گوگل دست می یابند که قطعا می توانند از بین آنها دستور پختی که مناسب ذائقه و مهارت های آشپزی ایشان باشد را پیدا کنند.
گوگل در این خصوص ادعا می کند که “فقط با یک ضربه می توانید سفری را به دنیای عظیمی از طعم های متنوع آغاز کنید” و می افزاید که اپلیکیشن گوگل با قابلیت پیشرفته سرچ دستورهای تهیه غذا “شما را در کسب قهرمانی در آشپزخانه همراهی می کند”.
بعنوان مثال، اگر در اپلیکیشن گوگل به دنبال طرز تهیه دیپ هفت لایه بگردید، با پیشنهادات مختلفی از “دیپ رژیمی” تا “دیپ ویژه سبزیخواران” تا “دیپ تاکو” مواجه می شوید. یا اگر به دنبال طرز پخت بال مرغ بگردید، انواع روش های پخت در اختیار شما قرار می گیرد.
این دستورات تهیه غذا از منابع مختلف جمع آوری می شوند و حاوی دستور تهیه گام به گام هستند. این اپلیکیشن همچنین دستور تهیه غذاهایی که کاربران اصلا از وجود آنها مطلع هم نیستند را نیز به آنها ارایه می دهد.
این ویژگی جدید هم اکنون در اپلیکیشن گوگل موبایل در دسترس کاربران است.

منبع: تک شات