مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

ایرپادهای اپل به نسخه فرم ور 3.5.1 بروزرسانی شدند

اگر چندین سال پیش به ما گفته می شد که روزی نگران تاریخ عرضه بروزرسانی های نرم افزاری برای هدفون هایمان خواهیم بود، بدون شک به خنده می افتادیم. با این حال باید پیش بینی می کردیم که این موضوع یکی از تبعات استفاده از کامپیوترهای کوچک در طیف وسیعی از دستگاه و لدت بردن از فناوری های هوشمند خواهد بود.

به این ترتیب باید بدانید که هدفون های بی سیم ایرپاد اپل اکنون به یک نسخه فرم ور جدید بروزرسانی شده اند، این بروزرسانی زمانی که کاربر ایرپاد خود را درون جعبه قرار دهد، کاملا به صورت خودکار انجام می شود.

ایرفون های وایرلس اپل از نسخه فرم ور 3.3.1 به نسخه فرم ور 3.5.1 بروزرسانی شده اند، اما اپل اطلاعات چندانی درباره تغییراتی که در این بروزرسانی لحاظ شده، ارایه نکرده است. احتمالا این فرم ور یک آپدیت تعمیر و نگهداری همراه با رفع چندین باگ است در غیر این صورت اپل اضافه شدن قابلیت های جدید به ایرپادهایش را به صورت رسمی و با سر و صدای بیشتری اعلام می کرد.

کاربران می توانند برای چک کرن نسخه فرم ور ایرپادهای خود پس از آنکه آنها را با دستگاه iOS خوود جفت کردند به بخش تنظیمات، سپس General و About و در نهایت AirPods مراجعه کنند.

منبع: تک شات