مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

پیش‌بینی فروش ۳ میلیونی بازی Mass Effect: Andromeda در اوایل عرضه

براساس پیش‌بینی‌های انجام شده از سوی شرکت EA، بازی Mass Effect: Andromeda در اوایل عرضه بیش از ۳ میلیون نسخه به فروش خواهد داشت. ناشر بازی Mass Effect علاوه بر پیش‌بینی فروش این بازی، اطلاعات جدیدی را از محصول جدید خود نیز منتشر کرد.

بازی Mass Effect: Andromeda تنها چند روز پیش از به پایان رسیدن سال مالی عرضه می‌شود و همین مسئله باعث شده تا فروش این بازی از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار شود. از سویی دیگر، بخش اعظمی از این سود در سال مالی جاری حساب می‌شود و اهمیت فروش این بازی را بیش از پیش بالاتر می‌برد.

بلیک یورگنسن، یکی از مدیران شرکت EA، روز گذشته طی برگزاری کنفرانس مالی این شرکت بیان کرد که آن‌ها انتظار دارند تا حدود ۳۰ الی ۵۰ درصد از فروش بازی Mass Effect: Andromeda در سال مالی جاری رخ دهد و بقیه‌ی فروش این بازی به سال آینده تعلق خواهد گرفت.
سومین نسخه از سری بازی‌های Mass Effect توانست به طور کلی ۶ میلیون نسخه به فروش رود و براساس گفته‌های بلیک، به نظر می‌رسد که تا پایان سال مالی جاری نسخه‌ی جدید این بازی فروش ۳ میلیونی را تجربه کند.
این اولین بار است که شرکت EA در مورد آمار فروش این بازی و پیش‌بینی خود از آن صحبت می‌کند در حالی که این شرکت تاکنون پیش‌بینی فروش کلی این بازی را منتشر نکرده است. Mass Effect: Andromeda در تاریخ اول فروردین ماه سال ۱۳۹۶ برای سه پلتفرمپلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر می‌شود.

منبع: تک شات