مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

سامسونگ به همراه گلکسی اس 8 از یک هدفون وایرلس نیز رونمایی می کند

بر اساس آخرین گزارش ها، کمپانی سامسونگ قصد دارد تا در کنفرانس اختصاصی رونمایی از جدیدترین پرچمدار خود موسوم به گلکسی اس 8، از هدفونی جدید و البته وایرلس که گفته می شود به منظور رقابت باایرپادهای اپل طراحی شده است، رونمایی کند.

این هدفون وایرلس که نام Level In ANC را برای آن پیش بینی کرده اند به ویژگی هایی همچون کاهش دهنده صداهای مزاحم اطراف مجهز خواهد بود و گفته می شود با قیمت تقریبی 139 دلار روانه بازار خواهد شد. در خصوص رنگ های این هدفون نیز باید گفت که در چهار مدل قرمز، سبز، مشکی و نقره ای به دست علاقه‌مندان خواهد رسید.

اگر به یاد داشته باشید، سال گذشته میلادی، سامسونگ از هدست های باسیمی با همین نام رونمایی کرده بود که قادرژ به کاهش صداهای مزاحم اطراف تا 20 دسی‌بل بود و از ویژگی مفیدی به نام Talk-in Modeبهره می برد به طوری که دقیقاً بر عکس مورد قبلی عمل می کرد؛ یعنی اجازه می داد تا صداهای اطراف به گوش فرد برسد و این ویژگی می توانست در حین صحبت با دوستان و یا مکالمه با موبایل کاربری باشد.

با این حال، هنوز به طور دقیق مشخص نیست که گلکس اس 8 در چه تاریخی رونمایی خواهد شد چرا که سامسونگ چندی پیش رسماً اعلام کرد که این گوشی در کنگره جهانی موبایل و یا همان MWC 2017 معرفی نخواهد شد. اما آخرین شنیده هااز معرفی این محصول در نهم فروردین خبر می دهند که اگر این تاریخ، تایید شود قطعاً هدفون جدید سامسونگ نیز در این مراسم رونمایی خواهد شد.

منبع: تک شات