مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

تازه ترین خبرها از گوشی های هوشمند Moto G5 و Moto G5 Plus موتورولا

گوشی هوشمند موتو G5 که هنوز به طور رسمی معرفی نشده، به تازگی موفق به دریافت مجوز FCC شده است. اسنادی که از سوی این نهاد نظارتی انتشار یافته نشان می دهد این گوشی دارای باتری سه هزار میلی آمپر ساعتی خواهد بود.
همچنین، در این اسناد قید شده که گوشی جدید موتورولا دارای قابلیت شارژ سریع نیز خواهد بود. در قسمت دیگری، ذکر شده که این گوشی همراه با یک دانگل DTV عرضه می شود. این دانگل در واقع یک تیونر تلویزیون است که می توان آن را در گوشی های اندرویدی وارد کرد. وب سایت FCC همچنین خاظرنشان کرده که این گوشی دارای تراشه NFC برای پشتیبانی از اندروید Pay می باشد.
در همین زمان، خبردار شده ایم که موتو G5 Plus نیز آزمون GPUz را پشت سر گذاشته و اکنون فهرستی از مشخصات آن آشکار شده که به این ترتیب، شایعاتی که تا پیش از این مطرح شده بود را تایید می کند. انتظار نمی رود که این گوشی تا پیش از ماه مارس (یازدهم اسفند) به فروش برسد.
به استناد مشخصاتی که از سوی GPUz انتشار یافته، گوشی موتو G5 Plus دارای نمایشگر 5.5 اینچی با تفکیک پذیری 1080 در 1920 است. تراشه اسنپدراگون 625 از پردازنده هشت هسته ای 2 گیگاهرتزی آن همراه با پردازشگر گرافیکی آدرنو 506 پشتیبانی می کند. چهار گیگابایت رم همراه با 32 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی سیزده مگاپیکلسی و دوربین جلو 5 مگاپیکسلی، باتری به ظرفیت 3100 میلی آمپر ساعت، قابلیت شارژ سریع و اسکنر اثر انگشت از دیگر ویژگی های این گوشی هستند.
تفاوت بین موتو G5 و موتو G5 Plus این است که گوشی اول، دارای 4 گیگابایت رم و گوشی دوم دارای 4 گیگابایت رم هستند. همچنین بعید نیست که این دو در دوربین های خود نیز دارای تفاوت هایی باشند. انتظار می رود هر دو گوشی در رویداد جهانی موبایل ماه آینده در اسپانیا رونمایی شوند.

منبع: تک شات