مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

پرینتر جیبی جدید ال جی برای چاپ تصاویر به جوهر نیاز ندارد

امروزه با رایج شدن گوشی های هوشمند، مردم تمایل کمتری به چاپ کردن عکس های خود دارند چون می توانند در کمترین زمان ممکن با استفاده از گوشی شان هر تعداد عکس که میخواهند ثبت کرده و آنها را با دوستان و آشنایانشان در سراسر جهان به اشتراک بگذارند. این روزها آلبوم های عکس به خاطراتی بسیار دور تبدیل شده اند. با این حال بازار پرینترهای عکس فوری هم چنان داغ است و اکنون شرکت ال جی یک پرینتر جیبی جدید را به علاقه مندان معرفی کرده است.

از آنجایی که این محصول با هدف قابل حمل بودن طراحی شده است، وزن آنها تنها 177 گرم بوده و ابعاد آن نیز 78 در 125 در 22 میلی متر است. از سوی دیگر نیازی به نگرانی درباره تمام شدن جوهر نیست زیرا جوهر درون کاغذی که عکس ها روی آن چاپ می شوند، تعبیه شده است.

حتی نیازی به حمل هیچ نوع کابلی برای استفاده از این پرینتر نیست زیرا LG Pocket Photo به صورت وایرلس به گوشی هوشمند شما متصل شده و تنها با لمس یک دکمه، تصاویر مورد نظر را چاپ می کند. این پرینتر به یک باتری 470 میلی آمپر ساعت داخلی مجهز است که می توان آن را در عرض کمتر از 30 دقیقه شارژ کرد، این پرینتر می تواند عکس هایی با فرمت png و jpeg را چاپ کند.

اپلیکیشنی که برای این پرینتر طراحی شده امکان ویرایش تصاویر پیش از چاپ و افزودن کپشن و تاریخ ثبت عکس را نیز فراهم می کند.

ال جی پرینتر جیبی خود را با قیمت 120 دلار به فروش می رساند و هزینه خرید بسته های کاغذ مخصوص چاپ (30 عکس) نیز کمتر از 15 دلار است. این پرینتر در حال حاضر در کره جنوبی و چند کشور دیگر قابل خرید است و هنوز تاریخ عرضه آن در ایالات متحده مشخص نشده است.

 منبع: تک شات