مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

‎نسخه آزمایشی قابلیت Game Mode هفته آینده برای ویندوز 10 عرضه خواهد شد

چندی پیش مایکروسافت عرضه قابلیت Game Mode را برای ویندوز 10تایید کرد که بوسیله آن، عملکرد بازی‌های ویدیویی بر روی کامپیوتر‌های شخصی ارتقا پیدا می‌کند. حال این شرکت قصد دارد نسخه آزمایشی این قابلیت را در دسترس عموم قرار دهد.

مایکروسافت قصد دارد در هفته آینده، نسخه آزمایشی قابلیت Game Mode را در قالب یک بروزرسانی جدید برای ویندوز 10، در اختیار اعضای برگزیده Windows Insider قرار دهد.

مایکروسافت اعلام کرده است که قابلیت جدید، از دو طریق عملکرد بازی‌ها را بهبود خواهد داد که یکی از این بهبود‌ها افزایش لحظه‌ای نرخ فریم و دومی، افزایش میانگین و یا ثابت کردن آن است.

این بروزرسانی، بخش جدیدی را در تنظیمات ویندوز 10 اضافه می‌کند که مختص به اجرای بازی‌های ویدیویی است و از این بخش می‌توانید حالت Game Mode را فعال کنید. در هنگام اجرای بازی نیز همچنان می‌توانید به نوار مخصوص به تنظیمات این حالت دسترسی داشته و یا از فعال بودن Game Mode مطمئن شوید.

با فعال کردن Game Mode، اولویت کار CPU و GPU به بازی در حال اجرای سیستم شما اختصاص خواهد یافت. همچنین مایکروسافت قصد دارد ترتیبی دهد تا با اجرای برخی بازی‌های اختصاصی این شرکت همچون Forza Horizon 3، این قابلیت به طور خودکار فعال شود.

بعد از آزمایش نسخه اولیه Game Mode در هفته آینده، نسخه نهایی آن در بهار سال آینده برای کاربران ویندوز 10 عرضه خواهد شد.

منبع: تک شات