مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

آخرین نسخه پیش نمایش اندروید ور 2.0 با پشتیبانی بهتر از iOS بروزرسانی شد

گوگل عرضه نسخه نهایی سیستم عامل اندروید ور 2.0 را یک بار به تاخیر انداخته است اما به نظر می‌رسد که این سیستم عامل بالاخره اوایل فوریه در اختیار کاربران قرار خواهد کرد. این شرکت اکنون نسخه پنجم و نهایی پیش نمایش توسعه دهنده این پلتفرم بروزرسانی شده را منتشر کرده که از جمله مهم‌ترین تغییرات آن می توان به پشتیبانی بهتر از iOS و رفع برخی از باگ‌های قبلی اشاره کرد.

این بروزرسانی شامل اپلیکیشن‌های مستقل می شود، یعنی اپلیکیشن‌هایی که می‌توانند بدون نیاز به متصل شدن به گوشی هوشمند، به صورت مجزا روی ساعت کار کنند. علاوه بر این، نسخه جدید اندروید ور پشتیبانی بهتری از iOS دارد. بهبود نوتیفیکیشن‌ها و رابط کاربری و تشخیص خودکار فعالیت‌های فیزیکی از دیگر قابلیت‌های اندروید ور جدید هستند.

به این ترتیب از این پس زمانی که کاربر فعالیت‌های فیزیکی همچون دویدن، پیاده روی یا دوچرخه سواری را آغاز کند، ساعت به صورت خودکار و پس از شناسایی فعالیتی که در حال انجامش هستید، یک اپلیکیشن مرتبط را فعال می‌کند.

اندروید ور 2.0 روی گلچینی از ساعت‌های هوشمند پرچمدار مانند نکسوس قابل نصب خواهد بود و تنها چند هفته تا عرضه نسخه نهایی این بروزرسانی فاصله داریم.

منبع: تک شات