مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

آپدیت جدید بازی The Division مکان‌های تازه‌ای به بخش Dark Zone اضافه می‌کند

چندی پیش سومین بسته الحاقی پولی بازی The Division با نام Last Stand منتشر شد. حال کمپانی یوبی‌سافت به‌روزرسانی تازه‌ای برای این بازی عرضه کرده که به موجب آن بخش Dark Zone را در بازی گسترش می‌دهد.

کمپانی یوبی‌سافت، به تازگی به‌روزرسانی برای بازی آخرالزمانی خود منتشر کرده که تغییرات قابل توجهی در بازی اعمال می‌کند. بزرگترین ویژگی این آپدیت، اضافه شدن ۳ مکان‌‌ جدید به محدوده Dark Zone بخش‌های PvP و PvE در بازی است. یوبی‌سافت این مکان‌های جدید را ترسناک و دارای چندین آیتم غافلگیر کننده توصیف کرد و گفت که قرار است این مکان‌ها به صورت عمودی و زیرزمینی باشند، طوری که فضای قسمت Dark Zone را تقریبا دو برابر می‌کنند.

تغییر قابل توجه بعدی مربوط به Landmarkها است، مکان‌هایی که در آن با دشمنانی مواجه می‌شوید که شخصیت‌های غیر قابل بازی (NPC) هستند و هرچه به مکان‌های شمالی نقشه نزدیک شوید آن‌ها وحشی‌تر می‌شوند و مبارزه با آن‌ها سخت‌تر خواهد شد. با به‌روزرسانی بازی، از این به بعد شما پس از تخلیه Landmark‌ها و کشتن دشمنان، دیگر نیازی به لوت کردن ندارید و همه چیز به صورت خودکار در کوله‌پشتی شما ذخیره خواهد شد.

همچنین رویداد‌های ساعتی Contamination Events نیز به بازی اضافه شده که در آن‌ها مدیریت سلامتی کاراکتر در برابر دشمنان چالش اساسی شما خواهد بود. از دیگر تغییراتی که با به‌روزرسانی بازی ایجاد می‌شوند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اضافه شدن درجه سختی Legendary
  • آیتم‌های عجیب و غریب و تجهیزات تازه
  • تغییراتی در تجهیزات قبلی
  • متعادل شدن زره و سلامتی بازیکن
  • تغییراتی در توازن مهارت‌های بازیکن
  • کالیبره شدن اسلحه‌های نامحدود

جزئیات کامل به‌روزرسانی بازی The Division را می‌توانید از اینجا بخوانید.

منبع: تک شات