مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

اسمارت فون ZTE BA602 با اسکنر اثرانگشت و 3 گیگابایت رم در TENAA به ثبت رسید

به پایان ماه ژانویه نزدیک می شویم و با وجودیکه سال 2017 تازه در ابتدای راه است، کمپانی ZTE حضور خوبی را در بازار اسمارت فون ها برای خود رقم زده است. این کمپانی در CES 2017 از ZTE Blade V8 Pro رونمایی کرد و همچنین Project CSX معروف به Hawkeye را برای جذب سرمایه و عرضه در فصل پاییز معرفی کرد. علاوه بر این دو اسمارت فون، بر اساس اطلاعات ثبت شده در رگولاتوری چین، TENAA، مشخص شده است که گوشی دیگری با برند ZTE در راه است.
این اسمارت فون جدید با نام ZTE BA602 شناخته می شود و گرچه شاید محصول هیجان انگیزی نباشد، اما به نظر برای مشتریانی که بودجه محدودی دارند گزینه مناسبی باشد. پنل جلویی BA602 یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن استاندارد اچ دی (1280×720) را در بر می گیرد. پردازنده این گوشی یک پردازنده چهار هسته ای با سرعت کلاک 1.25 گیگاهرتز است که نام آن مشخص نیست. زد تی ای این گوشی را در سه مدل با یک، دو و یا سه گیگابایت رم عرضه می کند. همچنین، علاقمندان امکان انتخاب مدل مورد نظر خود با 8 یا 16 یا 32 گیگابایت فضای حافظه داخلی را خواهند داشت. باتری این محصول 3000 میلی آمپر ساعتی است و دوربین پشتی 8 و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی خاطرات کاربران را ثبت می کنند.
ابعاد این گوشی 153.3x77x8.6 میلیمتر و بدنه آن پلاستیکی است. BA602 در پنج رنگ طلایی، نقره ای، خاکستری، آبی و مشکی در دسترس خواهد بود. سنسور اثرانگشت نیز بر روی پنل پشتی قرار دارد. احتمال دارد این گوشی فقط در کشور چین عرضه شود، ولی در این خصوص و درباره قیمت این گوشی هیچگونه اطلاعات دیگری در دست نیست.

منبع: تک شات