مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

سامسونگ: گلکسی اس 8 در جریان MWC 2017 معرفی نخواهد شد

با وجودیکه به طور قطع و یقین سامسونگ نسل بعدی پرچمداران خود،گلکسی اس 8، را در سال جاری میلادی معرفی خواهد کرد، در خصوص زمان دقیق رونمایی از این محصول هیچ اطلاعی در دست نیست؛ اما حالا حداقل مشخص است که این رونمایی در چه تاریخی انجام نخواهد شد!
مدیر بخش موبایل سامسونگ، DJ Koh، امروز به خبرگزاری رویترز اعلام کرد که گلکسی اس 8 در جریان کنگره جهانی موبایل، MWC2017، معرفی نخواهد شد. این کنگره در تاریخ 27 فوریه تا 2 مارس (9 تا 12 اسفند) برگزار می شود و احتمال داده می شود گلکسی اس 8 در تاریخی پس از کنگره رونمایی شود. متاسفانه Koh جزییات دیگری در خصوص این اسمارت فون را ذکر نکرده است.
اگر شایعات اخیر صحت داشته باشند، سامسونگ باید گلکسی اس 8 را اواخر ماه مارس یا در ماه آوریل احتمالا در رویدادی که در نیویورک برگزار می شود رونمایی کند. شایعات همچنین از این حکایت دارند که سری گلکسی اس 8 از یک مدل 5 اینچی معمول، و یک مدل 6 اینچی موسوم به گلکسی اس 8 پلاس برخوردار است. جالب اینکه، هر دو مدل احتمالا از نمایشگر خمیده برخوردارند که در نتیجه از واژه edge در هیچکدام از این محصولات استفاده نخواهد شد.
اسکنر اثرانگشت نیز ممکن است در زیر نمایشگرهای خمیده گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس تعبیه شده باشد که در نتیجه نیازی به دکمه هوم فیزیکی نخواهد بود. سایر شایعات به وجود بلندگوهای استریو، 8 گیگابایت رم و دوربین پشتی که فاقد برجستگی از سطح پنل پشتی است اشاره دارند. البته، تا زمان رونمایی از این محصول نمی توان به صحت هیچیک از این شایعات اطمینان داشت.

منبع: تک شات