مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

Sonos قصد دارد دستیارهای صوتی را در بلندگوهای خود ادغام کند

با وجود شرکت هایی همچون گوگل و آمازون که موفق شده اند در بلندگوهای خود، دستیارهای صوتیشان را تعبیه کنند، به نظر می رسد برخی شرکت های کوچک تر نیز تصمیم دارند در این زمینه قدم هایی بردارند.

پاتریک اسپنس، مدیرعامل شرکت Sonos اخیراً تمایلش را برای عرضه بلندگوهای مجهز به دستیار صوتی اعلام کرده است. او نه تنها می خواهد که اسپیکرهای وایرلس آن ها، سیستمی خارق العاده برای سرویس های پخش موسیقی باشد، بلکه قصد دارد دستیارهای صوتی را نیز در بلندگوهای خود ادغام و یکپارچه سازی کند.

اسپنس در این باره چنین گفته:

ما می دانیم که زندگی در خانه نیازمند این است که پشتیبانی از بسیاری خدمات و سرویس ها وجود داشته باشد. به خصوص که هریک از اعضای خانواده سلیقه و خواسته های خود را دارد که با دیگری متفاوت است. ما تا این لحظه ثابت کرده ایم که این کار را به زیبایی و خوبی برای سرویس های پخش کننده موسیقی انجام داده ایم. اکنون می خواهیم این کار را برای سرویس های صوتی هم انجام دهیم و در واقع تمامی سرویس هایی که برای یک خانه مورد نیاز است را فراهم کنیم.

این برنامه شرکت Sonos از سال گذشته میلادی تا حدودی وارد عمل شده است؛ چرا که در خبرها داشتیم که آمازون الکسا امکان کنترل اسپیکرهای Sonos را خواهد داشت. به نظر می رسد که زمان زیادی باقی نمانده باشد تا دستیار صوتی گوگل نیز به این جمع اضافه شود. این شرکت اعلام کرده که چند سال آینده برای آن بسیار مهم خواهد بود و از همکاری های Sonos با غول های دنیای فناوری از جمله گوگل، آمازون و اپل بیشتر خواهیم شنید.

منبع: تک شات