مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

فیل اسپنسر از روند پیشرفت Project Scorpio بسیار خوشحال است

سال ۲۰۱۷ میلادی قرار است سال بزرگی برای برند ایکس‌باکس و محصولات آن باشد. در اواخر سال جاری میلادی کنسول قدرتمند ایکس‌باکس که با اسم رمز پروجکت اسکورپیو شناخته می‌شود، روانه بازار خواهد شد. فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس کمپانیمایکروسافت ظاهرا از روند توسعه این دستگاه بسیار خشنود است.

پروجکت اسکورپیو، جدیدترین کنسول کمپانی مایکروسافت در رویداد E3 سال ۲۰۱۶ به صورت رسمی معرفی شد. چندی پیش فیل اسپنسر گفته بود که احتمالا تا قبل از رویداد E3 امسال قرار نیست اطلاعات جدیدی از این دستگاه منتشر شود. او در پاسخ به فردی که در توییتر از او خواسته بود خبر تازه‌ای از این کنسول بدهد، گفت:

واقعا دلم می‌خواست که توضیحاتی بدهم. تیم طراحی همچنان در حال انجام کار هستند. من نمی‌توانم چیزی از روند پیشرفت کار به شما نشان بدهم یا به طور مشخص چیزی بگویم. تنها باید بگویم که از آنچه در حال انجام آن هستیم بسیار خوشحال هستم. خیلی خوب است که تیم‌های داخلی ما موتورهایشان را روشن و تنظیم کردن و به پیشرفت‌های عالی به گستره‌ی استودیوها، پلتفرم و سخت‌افزار رسیده‌اند.

مایکروسافت از پروجکت اسکورپیو به عنوان قدرتمندترین کنسول تاریخ یاد کرده‌اند. این کنسول قرار است در پاییز سال جاری میلادی عرضه شود و هنوز قیمت فروش آن اعلام نشده است.

منبع: تک شات