مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

این انگشتر هوشمند می تواند خواب و فعالیت فیزیکی شما را ردیابی کند

ردیاب های سلامت گجت هایی بسیار کاربردی هستند که اغلب در قالب دستبند طراحی می شوند اما ممکن است برخی افراد تمایلی به اینکه دستبند به دست کنند نداشته باشند و اینجاست که انگشترهای ردیاب سلامت به میدان می آیند. شرکتی به نام Motive به تازگی یک انگشتر ردیاب سلامت جدید به نام Motive Ring تولید کرده که در مقایسه با انگشترهای معمولی ابعاد بزرگتری دارد اما نسبت به دستبندهای ردیاب سلامت کمتر به چشم می آید. این انگشتر می تواند فعالیت های فیزیکی، ضربان قلب و کیفیت خواب کاربر را ارزیابی کند.

Motive Ring دارای روکش تیتانیومی سبکی بوده و ضد آب است اما آنچه آن را متمایز می کند حجم قابلیت هایی است که در گجتی به این کوچکی گنجانده شده است. مالکان این انگشتر به شتاب سنج، سنسور ضربان قلب اپتیکال، بلوتوث و باتری قابل شارژی دسترسی دارند که تا 5 روز طول عمر دارد.

به این ترتیب Motive Ring می تواند مدت زمان فعالیت های کاربر (به دقیقه)، ضربان قلب در حالت فعالیت و استراحت، کالری های سوخته، قدم ها و مدت زمان خواب کاربر را ردیابی کند. البته تمامی اطلاعات روی گوشی هوشمند متصل به انگشتر نمایش داده می شوند به این ترتیب استفاده از انگشتر به صورت مستقل امکان پذیر نیست. اما اپلیکیشن مورد نظر ( که در حال حاضر تنها نسخه iOS آن موجود است و نسخه اندروید به زودی آماده می شود) به خوبی طراحی شده و کاربردی به نظر می رسد و می تواند تمامی اطلاعات مذکور را در قالب نمودارهای رنگی به کاربر نمایش دهد.

این انگشتر در ماه مارس دو رو رنگ و دو سایز به بازار عرضه خواهد شد و قیمت آن نیز 199 دلار است.

منبع: تک شات