مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

تصاویر پنل جلویی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس لو رفت

تا رونمایی رسمی از پرچم‌داران جدید سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس حدود دو ماه دیگر باقی مانده اما موج شایعات و تصاویر این دو گوشی پایانی ندارد. این‌بار نوبت به تصاویر درز کرده از پنل شیشه‌ای صفحه‌نمایش این دو گوشی رسیده است.

همان‌طور که در شایعات و ابعاد دقیق درز شده داشتیم سامسونگ در پرچم‌داران جدید خود سعی کرده تا حد امکان حاشیه‌های صفحه‌نمایش را باریک و باریک‌تر کند تا بتواند در همان اندازه قبلی صفحه‌نمایش بزرگ‌تری را جای دهد. حالا و با درز تصاویر پنل‌های جلویی مشخص می‌شود این دو گوشی شاید حاشیه‌ها را به اندازه می میکس شیائومی حذف نکرده باشیند اما در عوض دوربین سلفی و بلندگوی مکالمات به همراه سنسورهای تشخیص عنبیه چشم و نورسنجی در جای اصلی خود قرار گرفته و دکمه Home نیز حذف شده است.

گفته می‌شود گلکسی اس 8 صفحه‌نمایشی 5.7 اینچی و گلکسی اس 7 پلاس هم صفحه‌نمایشی 6.2 اینچی خواهند داشت درحالی‌که ابعاد آن‌ها نسبت به گلکسی اس 7 و اس 7 اج تغییر زیادی نخواهد کرد. به این ترتیب به نظر می‌رسد سامسونگ موفق شده صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر از آیفون 7 پلاس را در بدنه‌ای کوچک‌تر از این رقیب جای دهد. همچنین لوگوی سامسونگ نیز احتمالاً به پایین صفحه‌نمایش منتقل شده و حسگر اثر انگشت نیز زیر آن قرار خواهد داشت.

منبع: فارنت