مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

کنسول نینتندو سوییچ از شبکه‌های اجتماعی Miiverse و StreetPass پشتیبانی نخواهد کرد

بر اساس صحبت‌های دستیار مدیر روابط عمومی کمپانی نینتندو، کنسولنینتندو سوییچ از شبکه‌های اجتماعی Miiverse و StreetPass که پیش‌تر در کنسول‌های 3DS استفاده می‌شد، پشتیبانی نخواهد کرد. برای اطلاع از جزئیات خبر با تک‌شات همراه باشید.

شبکه‌های اجتماعی StreetPass و Miiverse، اولین بار برای کنسول‌ نینتندو 3DS معرفی شدند و برای انتقال اطلاعات و برقراری ارتباط در سری کنسول‌های قابل حمل نینتندو استفاده می‌شدند. دیوید یانگ، دستیار مدیر روابط عمومی کمپانی نینتندو در آمریکا در مصاحبه‌ای با وب‌سایت VentureBeat تاکید کرد که نینتندو سوییچ در درجه اول یک کنسول خانگی بوده تا یک کنسول قابل حمل. قابلیت StreetPass در کنسول‌های 3DS، ویژه کنسول‌های قابل حمل بوده و برای زمانی است که در مجاورت دیگر کاربران این کنسول هستند.

وی همچنین گفت که نینتندو سوییچ از شبکه‌های اجتماعی Miiverse که پیش‌تر در کنسول‌های Wii U و 3DS استفاده می‌شد پشتیبانی نخواهد کرد. در عوض با وجود دکمه Capture می‌توانید با شبکه‌های اجتماعی موجود اطلاعات خود را به اشتراک بگذارید. یانگ به صورت واضحی مشخص نکرد کدام یک از شبکه‌های اجتماعی را در نظر دارد. ممکن است منظور او فیس‌بوک، توییتر، یوتیوب یا توییچ باشد. به هر حال برای اطلاع از این جزئیات باید تا عرضه کنسول نینتندو سوییچ منتظر باشیم.

منبع: تک شات