مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

نخست وزیر کانادا اولین سیاستمداری است که در اسنپ چت Live Story گذاشته است

اسنپ چت تا به امروز میزبان بسیاری از سلبریتی ها و سایر شخصیت های مشهور بوده که از این پلتفرم برای جلسات پرسش و پاسخ زنده استفاده کرده اند. اما در تاریخ 12 ژانویه، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا به عنوان اولین شخصیت سیاسی از قابلیت Live Story اسنپ چت استفاده کرد.

نخست وزیر کانادا در جلسه پرسش و پاسخ زنده استپ چت خود به سوالان مختلفی که از سوی دانشجویان این کشور مطرح می شد، پاسخ داد. دانشجویان می تواستند پرسش های مختلفی را به زبان های انگلیسی و فرانسوی مطرح کنند.

با توجه به اینکه نخست وزیر کانادا این روزها در فضای رسانه به شهرت رسیده و هم چنین اولین سیاستمداری است که در سرویس اسنپ چت عضو شده است، برگزاری این جلسه پرسش و پاسخ زنده با استفاده از Live Stories این سرویس توسط او چندان عجیب به نظر نمی رسد. این جلسه تا ساعت 7PM ET سیزدهم ژانویه برای کاربران کانادا، ایالات متحده، استرالیا، نیوزلند، ایرلند و بریتانیا قابل دسترسی بود.

به این ترتیب ممکن است به زودی شاهد برگزاری جلسات پرسش و پاسخ زنده توسط سایر سیاستمداران برای مثال دونالد ترامپ باشیم. بسیاری از سیاتمداران در جریان انتخابات ریاست جمهوری 2016 برای تبلیغات از اسنپ چت استفاده کردند، اما نه به روش جاستین ترودو.

منبع: تک شات