مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

قیمت و تاریخ عرضه کنسول نینتندو سوییچ رسماً مشخص شد

انتظارها به پایان رسید و بالاخره کمپانی نینتندو در همان دقایق ابتدایی مراسم معرفی و رونمایی از کنسول مورد توجه نینتندو سوییچ، از قیمت و تاریخ عرضه آن پرده برداشت.

این دستگاه دوست داشتنی سوم مارس سال جاری میلادی (13 اسفند) به صورت بین المللی روانه بازار خواهد شد.

قیمت در نظر گرفته شده برای سوییچ در کشور ژاپن 29980 ین و حدود 299.99 دلار در آمریکا بوده و در مناطق مختلف قاره اروپا متفاوت خواهد بود. لازم به ذکر است قیمت این کنسول در سایر مناطق مانند قاره اقیانوسیه اطلاع رسانی نشد.

گفتنی است سرویس شبکه آنلاین نینتندو سوییچ از پاییز سال 2017 آغاز به کار خواهد کرد و کاربران برای دسترسی به محتوای آن (مانند رقبا) می بایست هزینه اشتراک ماهیانه یا سالیانه پرداخت نمایند.

نکته قابل توجه جایی است که کنسول Wii U در سال 2012 در ابتدا با قیمت 349 دلار روانه بازار شد و از طرفی اکس باکس وان و پلی استیشن 4 سال بعد به ترتیب با قیمت های 499 و 399 عرضه گردیدند.

یقیناً هزینه اطلاع رسانی شده کمی از پیش بینی ها و شایعات قبل بالاتر است، اما باز هم به حد قابل قبولی مناسب به نظر رسیده و با وجود اینکه در حال حاضر سایر رقبا از قیمت دستگاه های خود کاسته اند، نینتندو فرصت مناسبی خواهد داشت تا دستگاه هیبریدی خاص و جذابش را به رخ همگان بکشد.

به علاوه عرضه بازی در ماه مارس فرصت مناسبی است که با در اختیار گرفتن عناوین محبوبی مانند The Legend of Zelda: Breath of the Wild، عید نوروز بی نظیری را تجربه کنیم.

اگر همه چیز خوب پیش برود، کنسول سوییچ دقیقاً همان اهرم موفقیتی است که نینتندو به آن نیاز دارد و تحولی نوین و هیجان انگیز در صنعت بازی های ویدیویی ایجاد خواهد نمود.

 منبع: دیجیاتو