مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

با این دستگاه می توانید بدون مصرف دارو از شر استرس راحت شوید

محققان همواره از استرس به عنوان یکی از مهمترین دلایل بروز انواع بیماری ها یاد می کنند. فشاری روانی که ممکن است بنا به دلایل مختلفی از قبیل مشکلات خانوادگی، مسائل کاری، امتحان پیش رو و مواردی از این قبیل بر فرد تحمیل شود و عواقب ناخوشایندی را برای وی به دنبال داشته باشد.

در این بین اما، راهکارهایی نیز برای رهایی از استرس وجود دارد که اگر مورد توجه قرار گیرند می تواند تا حدودی از آثار خطرناک این فشار روانی بر ذهن و جسم ما انسان ها بکاهد. در همین رابطه، اخیراً گروهی از محققان مرکز Solace Lifesciences در جریان نمایشگاه CES 2017 از کیت آرامش بخشی تحت عنوان ReNu رونمایی کردند که می تواند از شدت اضطراب وارده بر مغز بکاهد.

شاید نام این شرکت برای اولین بار به گوشتان خورده باشد، اما اگر خبرهای مربوط به این حوزه را دنبال کرده باشید حتماً شنیده اید که یکی از محصولات مهندسان این مرکز، NuCalm نام دارد که در واقع، یک تکنولوژی مرتبط با علوم اعصاب محسوب می شود که قادر است بدون استفاده از هیچگونه دارو و یا مواد شیمیایی، میزان آدرنالین موجود در خون را در حد متعادل و مطلوب نگه دارد.

به ادعای این شرکت، موفقیت و محبوبیت NuCalm در میان علاقه‌مندان، مهندسان این شرکت را بر این داشت تا محصولی جدید را برای کاهش میزان استرس تولید کنند که امروز و با نام ReNu معرفی شد. این مرکز عنوان کرده است که کیت ReNu شامل یک دستگاه پوشیدنی برای تحریک عصب، یک اپلیکیشن موبایل، یک نرم افزار نوروآکوستیک و یک مکمل است که به راحتی قابل حمل و جابجاییست.

به گفته این شرکت، کیت یاد شده قادر است از طریق اپلیکیشن ویژه و ارسال سیگنال هایی خاص، آرامش را برای برای فرد در طول مسافرت و یا زمان استراحت در منزل به دنبال داشته باشد.

هنوز قیمت دقیق این کیت مشخص نشده اماگفته شده که در فصل پاییز عرضه خواهد شد. با این حال، ReNu می تواند یکی از کاربردی ترین ابزارها برای آن هایی باشد که به دنبال راهی برای رهایی از استرس و فشار روانی ناشی از مسائل روزمره هستند.

منبع: تک شات