مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

محتوای قابل دانلود بازی Mass Effect: Andromeda در قالب Season Pass عرضه نمی‌شود

استودیو بایوور و کمپانی الکترونیک آرتز، سازنده و ناشر سری بازی‌هایMass Effect و به ویژه نسخه‌ی جدید آن به نام Mass Effect: Andromeda، در اطلاعیه‌ای اعلام کردند که این بازی هیچ گونه Season Pass خاصی برای محتواهای قابل دانلود خود نخواهد داشت.

آرین فلین، مدیر ارشد استودیو بایوور ساعاتی پیش از طریق حساب رسمی توییتر خود، به سوال یکی از طرفداران بازی که پرسید آیا آندرومدا دارای سیزن پس خواهد بود یا خیر، پاسخ داد و این موضوع را منتفی دانست. از سوی دیگر، هنوز اطلاعات خاصی در مورد این که DLCهای این بازی به چه صورت خواهند بود، ارائه نشده است. اینکه آیا آنها رایگان هستند، مربوط به بخش داستانی هستند یا به گسترش بخش چند نفره آنلاین محدود کمک خواهند کرد. فلن وعده داده که در آینده بیشتر راجع به این قضیه صحبت خواهد شد.

این اولین بار نیست که الکترونیک آرتز تصمیم گرفته تا برای بازی‌های بزرگ خود، از سیستم عرضه‌ی محتوای دانلودی در قالب Season Pass استفاده نکند. بازی شوتر اول شخص Titanfall 2 هم که چندی پیش منتشر شد، هیچ Season Pass خاصی نداشت و محتوای دانلودی بازی به صورت جداگانه عرضه می‌شوند.

در ادامه‌ی پرسش و پاسخی که در صفحه‌ی اصلی توییتر فلینجریان داشت، کاربری دیگر در مورد امکان پشتیبانی بازی از زبان عربی سوال پرسید و فلن در پاسخ گفت که در زمان عرضه‌ی بازی، چنین چیزی امکان پذیر نیست، با این حال این احتمال اضافه شدن چنین چیزی بعده‌ها وجود دارد.

بازی Mass Effect: Andromeda در تاریخ ۱ فروردین ۹۶ در آمریکا و دو روز بعد در اروپا و برای هر سه پلتفرم ایکس‌باکس وان،پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه خواهد شد.

منبع: تک شات