مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

اپل برای تامین تقاضای بالای کاربران تولید ایرپادها را افزایش داده است

هدفون‌های جدید بی سیم و داخل گوشی اپل که ایرپاد نام دارند، این روزها یکی از پر سر و صداترین محصولات بازار هستند. با وجود تاخیر دو ماهه در عرضه (یا شاید به دلیل تاخیر دو ماهه در عرضه) اشتیاق کاربران برای خرید این هدفون‌ها بسیار بالاست و موجودی این گوشی در اولین روزهای عرضه بلافاصله در فروشگاه آنلاین اپل به اتمام رسید.

ایرپادهای جدید اپل مناسب گوشی‌هایی هستند که جک 3.5 میلی متری هدفون از آنها حذف شده است، به این ترتیب میلیون‌ها کاربر آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، مشتریان بالقوه این هدفون‌ها هستند. در حال حاضر کاربرانی که از طریق فروشگاه آنلاین اپل برای خرید ایرپادها اقدام کنند، شش هفته بعد سفارش خود را دریافت می‌کنند.

اکنون گزارش جدیدی از چین نشان می‌دهد که شرکت Inventec که تامین کننده اپل برای تولید ایرپادهاست، در تلاش است تا میزان تولید خود در کارخانه شانگهای را افزایش دهد. این افزایش تولید موجب برقراری تعادل بین عرضه و تقاضای ایرپادها خواهد شد. اگر این خبر صحت داشته باشد، به زودی شاهد کاهش مدت زمان بین سفارش و تحویل آن به مشتریان خواهیم بود.

ایرپادهای اپل تنها از طریق یک بار ضربه به آیفون کاربران متصل می شود. زمانی که کاربر هدفون را درون گوشش قرار می‌دهد، سنسور فعال می‌شوند و دو ضربه زدن روی آنها موجب فعال شدن سیری خواهد شد.

ایرپادها با یک بار شارژ کامل می‌توانند تا 5 ساعت روشن بمانند و قرار دادن آنها به مدت 15 دقیقه در جعبه مخصوص شارژ، 3 ساعت شارژ بیشتر را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این جعبه که دارای باتری داخلی است می‌تواند شارژ برای 24 ساعت فعالیت را به ایرپادها اضافه کند. با وجود اینکه ایرپادها شروع موفقی را در بازار داشته اند باید ببینیم که نظر کاربران پیس از چند ماه استفاده درباره این هدفون های بی سیم چیست زیرا نتایج بررسی های کارشناسان iFixit نشان می دهند که این محصول کاملا غیر قابل تعمیر است.

قیمت ایرپادها در حال حاضر 159 دلار است و کاربران می‌توانند آنها را به صورت مستقیم از استور آنلاین اپل سفارش دهند.

منبع: تک شات