مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

ابراز امیدواری وزیر ارتباطات نسبت به برقراری مجدد ارتباط تلفن های شاتل و مخابرات

طی روز های اخیر در مورد مشکلات به وجود آمده میان شرکت شاتل وشرکت مخابرات ایران بر سر سرویس تلفن ثابت ShatelTalk برایتان نوشتیم. حال وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در سخنانی نسبت به حل و فصل موضوع ابراز امیدواری کرده و قول پیگیری داده است.

شرکت شاتل مدتی پس از دریافت پروانه ی ارتباطات ثابت یا FCP ازسازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای اولین بار در کشور خدمات خود در این زمینه را از طریق اپلیکیشن ShatelTalk در دسترس مشترکانش قرار داد.

با این حال تنها با گذشت 3 روز از آغاز ارائه ی این خدمات، شاهد توقف این سرویس بودیم؛ موضوعی که به گفته ی مسئولان شرکت شاتل به دلیل قطع اتصال متقابل از سوی شرکت مخابرات ایران رخ داده است. شرکت مخابرات ایران در برخی رسانه ها، علت را «عدم امضای قرارداد اتصال متقابل بین دو شرکت» عنوان کرد. شاتل نیز در واکنش به این موضوع، بیانیه ای صادر و از موضع خود دفاع کرد:

جوابیه شاتل به اطلاعیه شرکت مخابرات در خصوص قطع اتصال متقابل با این شرکت

پیام ادیب|دیروز

همان گونه که در تک شاتبه اطلاعتان رساندیم، شرکت شاتلمدتی پس از دریافت پروانه ارائه ی خدمات تلفن ثابت یا FCPاز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای اولین بار در کشور خدمات خود در این زمینه را از طریق اپلیکیشن ShatelTalk&n

 

با این حال روز گذشته وزیر ارتباطات از حل اختلاف به وجود آمده میان این دو مجموعه خبر داده است.

 

محمود واعظی در خصوص تقابل به وجود آمده میان شرکت شاتل و شرکت مخابرات اظهار کرده است:

این شرکت ها خودشان تصمیم گیرنده نیستند و باید تابع مصوبات ابلاغ شده ی کمیسیون تنظیم مقررات باشند.

 

وی افزوده است:

اختلاف میان مخابرات و شاتل در ارتباط با تعرفه بوده که گفتیم خودشان با هم توافق کنند. شرکت مخابرات هم مدت طولانی این خدمات را ارائه کرده است. با این حال توافقی میان این دو شرکت به وجود نیامد و در نتیجه مخابرات ارائه ی خدمت را قطع کرده است. در نهایت آنها پیغام داده اند که این خدمات مجدداً برقرار شده و من هم پیگیری می کنم تا این امر اتفاق بیافتد.

 

طی تماسی که با پشتیبانی شرکت شاتل برقرار شد، تا لحظه ی نگارش این خبر هنوز قطعی سرویس از سمت مخابرات ادامه دارد و برطرف نشده است.

منبع: تک شات